משטרת תנועה ללא תנועה

עופרניקוס קרא את דברי רב ניצב קראדי לגבי התאונה ה"ידועה מראש" בטבריה ונזכר בסכנת חיים שנקלע אליה בנתיבי איילון. גם במקרה המדובר המשטרה לא פעלה כראוי.

התקשרתי למשטרה לבקש שישלחו ניידת תנועה שתעצור את המופרעים, ואתם רוצים לנחש מה הייתה התשובה?

"כשאתה מגיע הביתה, גש לתחנת המשטרה בעירך, ותגיש תלונה".

אמרתי למוקדנית שאני בסכנת חיים ואני לא בטוח שאני אגיע הביתה אם לא יטפלו במופרעים הללו, ותשובת המוקדנית הייתה, תחזיקו חזק, "אני מאד מקווה שאתה מגזים, ובכל מקרה אין לי איך לעזור לך".

זו לא היתה הפעם היחידה בה עופרניקוס היה בסכנת חיים על הכביש. מספר שנים אחר כך, שוב בנתיבי איילון, מצא את עצמו עופרניקוס מתמודד עם נהגת חסרת זהירות. גם הפעם הוא נתקל בחוסר מענה.

לפני כשנה, שוב בנתיבי איילון, "היה לי הכבוד" להיות על הכביש כאשר נהגת ג'יפ החליטה שהכביש שייך לאמא שלה, ושיום אחד הוא יעבור אליה בירושה, והגיע הזמן ליידע את יתר הנהגים על בנוגע להעברת הבעלות על הכביש. הדבר התבטא בנסיעה על שני נתיבים, חיתוך בין רכבים, ומעבר מנתיב לנתיב באופן שאילץ את הרכבים שהיו "בנתיב היעד" לרדת לשולי הכביש.

שוב, נאיבי שכמותי, התקשרתי למשטרה, ששוב אמרה לי לגשת ולהגיש דו"ח "בתחנת המשטרה הקרובה למקום מגורי".
הפעם החלטתי להיות ממושמע, ואכן ניגשתי לתחנה הקרובה (למקום עבודתי) בכפר סבא.

כפי שאתם בוודאי מתארים לעצמכם, זה לא סוף הסיפור. אתם מוזמנים לקרוא כיצד המשטרה מתעלמת מתלונות באופן קונסיסטנטי וכיצד עופרניקוס טורטר ללא תוצאות, בפוסט משטרה שלום, ולא להתראות

תגובה אחת על “משטרת תנועה ללא תנועה

  1. נסענו לפני שבועים מת"א לים המלח וליד צומת קנות עצר אותנו שוטר שטען שנסענו במהירות מופרזת ויחד אם זה שאני שישבתי במושב האחורי לא היתי חגור דבר שהוא לא נכון כל זמן הנסיעה היתי חגור הוא טוען שהוא ראה אותי חוגר ואם כך יכול להיות שהוא רואה מגדרה עד לחדרה חחחחח אבל הוא רשם לי דו"ח ולזו שישבה לידי היתה חגורה במושב האמצאי והוא טען שהיא היתה לחורה לא טוה וגם לה הוא רשם הזהרה נראה לי שהשוטר הזה משהו לא בסדר איתו עובר עלב משהו כלכך הרבה רוע ורשעות מעולם לא נתקלתי בדבר כזה נדהמתי לגלות שבמשטרת ישראל משרתים מריי נפש שממש לא נעים להתקל בכאלה ממש לא אנושי שמשאיר המון טעם רע שאני מרגיש שאני שונה את המקום הזה ומגעיל אותי לחיות כאן סתם להיתפל ולהתנקל לאזרחים שוטר מטוסקל יכול לגרום יותר נזק למדינה ולאזרחיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *