ההוא משתמט, אבל ההם צבועים

אי אפשר להתעלם מה"עליהום" התקשורתי שחטף הכוכב הנולד מרגע שזכה. מצד אחד התקשורת מכנה אותו משתמט ומצד שני ראשי המועצות כבר רוצים להפיל לו את הקריירה. מעניין אותי איך הוא מרגיש עכשיו. האם הוא נהנה מתשומת הלב או שמא הוא יושב לו בבית ולא מבין מאיפה זה נחת עליו.
אולי דווקא בגלל שכל התקשורת גועשת ורועשת כנגדו, החלטתי להמליץ כאן על טקסט הטוען בדיוק להפך.

fieldy snuts פגש את ג'קו אייזנברג עוד לפני שהפך לכוכב הנולד הלא סטנדרטי שהוא. הוא נדהם מהיכולת של כל האנשים שהצביעו עבור ג'קו, לפנות נגדו בכזו פתאומיות.

עם ישראל הנכבד, וכל אלה ששלחו SMS ועכשיו מתחרטים, אתם צבועים!
כל אחד פתאום נזכר לבדוק בעברו של ג`קו. כלום לא אמרו בכוכב נולד בתוכניות הראשונות שיש לו הרכב בשם ג`מוס? (עם גיא אליהו גיטריסט נתנייתי ואיש מדהים). אם ג`קו הוא כ-ז-ה אליל כמו שאתם מכנים אותו, או כ-ו-כ-ב והערצתם אותו ורציתם לדעת את קורות חייו (ע"ע כמה אנשים עם לשון קצרה על ההדק שחיים ונושמים בפוליטיקה הישראלית).
שמעתם שיש דבר כזה שנקרא ג`מוס וזה קשור לג`קו. למה לא הלכתם לבדוק במה מדובר? האם מאגרי המידע של הכפר הגלובלי היו קצרים מלהשיג?
או שאולי העדפתם לבלוע בשקט את מה שהטלויזיה מכרה לכם? (הרי בטלויזיה הכל נראה טוב, גם מלחמה).

למה עכשיו כשהוא "כוכב" התעוררתם ושאלתם מה זה מדינה זונה?
למה עכשיו נזכרתם להכנס לתחתונים וללכת 10 שנים אחורה ולדרוש בתשובה למה הוא לא עשה צבא?
צודקים, לא אשמתכם. אתם הקטנתם ראש. גם עכשיו אתם מקטינים. קוראים בעיתון ובולעים כל מילה בשקיקה. לגרש אותו מהמדינה. לקנוס אותו על שלא שירת.
אם כך חצי מדינה צריכה לרדת מהארץ.

על השתמטותו של ג'קו מהצבא הוא מסנגר במילים הבאות.

זה אולי המראה הכי מקסים והכי נורא שקיים. מצד אחד עומד ילד כולה בן 17/18 מוטיבציה מהגהנום (ששמורה בד"כ לקיבוצניקים ולחובשי כיפה סרוגה) שצריך למלחמה הכי קשה בחיים שלו וזה לשכנע את צה"ל שיהיה בסדר אמא שלו לא תתבע להם את הצורה אם יקרה לו משהו בשרות.
רובם מוותרים, חלקם לא מנסים, חלקם מצליחים אחרי שאיבדו את הרצון.
ג`קו קיבל את הזכות לבחור אם לשרת או לא. ובחר לא.
הוא לא ישב על זה בכלא וזה לא הפריע למהלך חייו התקין. מפני שזה לגיטימי.
מפני שצה"ל אישר את זה. למה כשבר רפאלי הלכה והתחתנה יומיים לפני מועד גיוסה עם איזה בחור עלום שם (רק כדי לזרוק אותו ולהתאהב בכוכב הוליוודי) אף אחד לא פצה פה? למה כשמאיה בוסקילה הצהירה שהיא דתייה כדי להשתמט לא נשמעו קולות זעקה? דתייה היא בטוח לא. למה כשמאור פיניה הודיע בר`יש גלי
שהוא יוצא מהצבא (לאחר כמה חודשים אותם בילה בעיקר בחזרות לתוכנית)
לא קם קול זעקה? ולמה לא הוא נבחר להיות ה"כוכב" אם אתם כלכך אוהבים חיילים?

הוא ממשיך ומדבר על השיר "מדינה זונה" שג'קו כתב פעם ואף פונה להורים שחוששים מהשפעתו של הכוכב הנולד על ילדיהם בקריאה נרגשת לחנך את ילדיהם בעצמם. את כל זה אתם מוזמנים לקרוא בפוסט כוכב נולד בארץ או הישראלים הצבועים בארץ הקודש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *