רצח עם או רצח אופי

זה לא חדש שהעולם רואה אותנו כרוצחים וככובשים מדכאים, אבל הכתבה המקיפה של בן דרור ימיני מציגה את המצב בצורה הרבה יותר ברורה.

עובדה מספר 1: מאז הקמת מדינת ישראל מתבצע ג'נוסייד חסר רחמים במוסלמים ו/או בערבים. עובדה מספר 2: הסכסוך במזרח התיכון, בין ישראל לערבים בכלל ולפלשתינים בפרט, נחשב לסכסוך המרכזי בעולם היום. עובדה מספר 3: לפי סקרים שנערכו באיחוד האירופי, ישראל תופסת את המקום הראשון כ"סכנה לשלום העולם". בהולנד, למשל, סוברים כך 74 אחוז מהאוכלוסייה. לא איראן. לא צפון-קוריאה. ישראל. החיבור בין הממצאים הללו יוצר את אחת ההונאות הגדולות ביותר של העת החדשה: ישראל נתפסת כמדינה האחראית לכל שבר, צרה ומצוקה. היא סכנה לשלום העולם, לא רק העולם הערבי או המוסלמי.

במילות פתיחה אלו מתחיל בן דרור ימיני לשטוח את כל הסיבות מדוע כל הטענות שהוצגו בפתיחה הן תוצר של "מוסר מצלמות הטלוויזיה" הפושה בעולם המערבי. הוא מונה כמה מוסלמים מצאו את מותם מידיים שאינן ישראליות ומגלה מספרים אסטרונומיים.

אפגניסטן: מדובר במסכת בלתי נפסקת של הרג המוני – פנימי וחיצוני. הפלישה הסובייטית, שהחלה ב-24 בדצמבר 1979 והסתיימה ב-2 בפברואר 1989, הותירה כמיליון הרוגים. הערכות אחרות מדברות על כמיליון וחצי אזרחים הרוגים ועוד 90 אלף חיילים.

לאחר נסיגת הכוחות הסובייטיים עברה אפגניסטן סדרה של מלחמות אזרחים ומאבקים בין תומכי הסובייטים, המוג'הידין והטליבאן. כל קבוצה ביצעה בתורה חיסול המוני של יריבים. סך כל ההרוגים במלחמות האזרחים, עד פלישת כוחות הקואליציה בהנהגה אמריקנית בשנת 2001, עומד על כמיליון נפש.

יש מי שמתלונן, ובצדק, על הקטל שנגרם לאפגנים בעקבות מתקפת כוחות הקואליציה לצורך הפלת משטר הטליבאן והמאבק באל-קאעידה. ובכן, הפלישה לאפגניסטן גרמה למספר מצומצם יחסית של נפגעים – פחות מ-10,000. אם הפלישה לא היתה מתבצעת, היה נמשך הג'נוסייד העצמי, עם ממוצע של כ-100 אלף הרוגים בשנה.

סיכום אפגניסטן: בין מיליון למיליון וחצי כתוצאה מהפלישה הסובייטית; כמיליון במלחמת אזרחים.

הוא ממשיך ומונה עוד מספר לא קטן של מדינות שבחלקן המונח רצח-עם באמת מתאר את המצב. הוא משווה את המספרים הנ"ל לכמות המוסלמים שנהרגו במשך כל הסכסוך עם ישראל ומגלה שאנחנו אחראים לפחות מאחוז.

אז למה דווקא אותנו תוקפים? אתם מוזמנים לקרוא הכל בכתבה והעולם שותק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *