סופרמן גם במותו

כריסטופר ריב היה סופר-מן אמיתי. לאחר התאונה עם הסוס, הוא נלחם למען זכויות הנכים ואף הצליח לגרום לעצמו להשתקם חלקית. הוא מת כאדם שסימל בחייו את הדמות שזוהתה עימו יותר מכל.

ספי כתב לא אחת על סופרמן. כגיבור ילדות, ספי העריך את כריסטופר ריב גם בחייו וגם לאחר מותו. לרגל שנתיים למותו של ריב, ספי כותב עליו פוסט.

מה מיוחד בכריסטופר ריב שמעמיד אותו כגיבור? אחרי הכל יש המון אנשים שנהייו נכים או אפילו שחקני קולנוע גדולים ומפורסמים יותר. אחרי הכל, אפילו הוא לא רצה לחיות כאשר גילה שסיכוייו ללכת או להרגיש משהו הם בלתי אפשריים. בעזרת אישתו דנה ריב שנפטרה כשנה וחצי אחריו מסרטן ריאות (כאשר היא לא עישנה אף פעם) וילדיו שאמרו לו הם יתגברו וימצאו דרך לחיות. רק אז הוא החליט להלחם על חייו כי הם שווים את המאמץ, הוא לא זה שבחר בדרך הזו אבל הוא חיפש דרך לצאת ממנה ולהלחם בה.

שלא תקבלו אף אשליות, הוא לא נלחם להשיג תרופה למען אחרים, אלא בשבילו!

הוא מגיב לטענה שריב לא התעניין כלל בנכים בעת שיכל ללכת ועל כן הוא מזויף. הוא אומר שלמרות הכל כריסטופר ריב היה אדם ולכן זה טבעי שיתעניין במה שקרוב אליו באופן אישי, ולמרות זאת ריב מינף את הצלחתו כסופרמן על מנת להגביר את הפרסום לנכים.
אז מה גרם לכולם להעריך את כריסטופר ריב?

ההתמודדות שלו עם סיגנון החיים החדש שהיה לו זה מה שהפך אותו לדמות הערצה כלל עולמית, כן, אנשים הכירו אותו בתור סופרמן והוא תמיד יהיה מזוהה ומוכר כך לרוב. רק כאן זה מתחיל ובהחלט לא מסתיים, כי הוא פתח את הדלת ולא התחבא ולא פחד לומר את מה שהוא חושב. אומנם הוא לא הצליח להגשים את חלומו, אבל בעזרתו המדע התקדם הרבה יותר מהר והביא לפיתרונות ותרופות שיעזרו למיליוני אנשים בעולם כולו. בעזרת השראתו ונחישותו להלחם, הוא עודד אנשים לחיות ונתן תקווה לעתיד טוב יותר.

חלומות לא תמיד מתגשמים ולא משנה כמה נתאמץ, רק חייבים לפחות לעצמינו לנסות!

שנתיים לזכרו של כריסטופר ריב. אתם מוזמנים לקרוא את "כל עולם זקוק לגיבורים שלו", להנות מהתמונות ומהתובנות על חייו של האיש המדהים הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *