מפלגה חדשה

בבחירות האחרונות נוכחתי לדעת שאין למי להצביע. אף אחת מהמפלגות הגדולות לא מקיימת את מה שהיא מבטיחה, ולאף אחת מהמפלגות הקטנות אין סיכוי לעבור את אחוז החסימה כי כולם עסוקים בלהצביע למפלגות שלא יקיימו את מה שהבטיחו. לאחר מחשבה רבה הבנתי שהאפשרות היחידה שנותרה היא להקים מפלגה.

ניר יניב (או בכינויו הידוע – ניר הזועם בדרכים) חשב כמוני, אך הוא הרחיק לכת ופיתח את הרעיון עד רמת המאמר.

לנוכח ההתרחשויות האחרונות במדינתנו, וגם אלה מהן שאינן כה אחרונות או שאינן קשורות דוקא במדינה הספציפית שלנו, גוברים הקולות האומרים שיש לעשות משהו, ובהקדם. קולות אלה אינם חדשים, כמובן. הם היו כאן עוד לפני קום המדינה, ולמעשה מאז היותנו לעם. ניתן לשער, במדה רבה של סבירות, שכבר בסביבות יציאת מצרים אמר מישהו שלנוכח ההתרחשויות האחרונות במדינה גוברים הקולות האומרים שיש לעשות משהו, ובהקדם.
למישהו ההוא קראו משה, ולאחר מכן הוא עשה כמה דברים פנטסטיים למדי. מאז עברו הרבה מים בנילוס, סוס ורוכבו רמה בים, והיום מעלל פעוט כגון הטיית מימיו של נהר דורש כמות נאה של ציוד הנדסי ואישור של חמישה גופי שלטון שונים.
אבל משהו צריך להיעשות, גם אם אינו יכול להיות פנטסטי ברמה תנ"כית. וכך, כבכל שנה אי-זוגית שלישית שאינה שנת שמיטה, שב ועולה הרעיון להקים מפלגת מד"ב ופנטסיה.

במה תהיה שונה מפלגה שכזו משאר המפלגות הקיימות בכנסת? ניר מפרט.

מפלגה זו תהיה נקיה לחלוטין מהשחיתות הפושה במסדרונות השלטון. הרי ברור ומובן מאליו לכל דרדק, ואפילו לחובביו הלהוטים ביותר של טולקין, ששחיתות דורשת מאמץ, תכנון וזמן. ולמי יש פנאי וכוח לכל אלה כאשר עוד מעט יוצאת העונה החדשה של "בטלסטאר גלקטיקה"? אנשי מפלגת המד"ב והפנטסיה יהיו, על כן, מופת של טוהר מידות, ולשאר חברי הכנסת לא תהיה ברירה אלא להחרות להחזיק אחריהם.

וזה לא הייתרון היחיד. מעבר לייתרונות ניר מדסקס על האותיות שיופיעו על פתק המפלגה ועל מי שיעמוד בראשה. אתם מוזמנים לקרוא את הכל במאמר קריאה להתעוררות!. (ואם ישאלו מי שלח אתכם, תגידו שזה אחד שישמח לקבל מקום בכנסת P-: )

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *