כדאי לכם לשלם לי אחרת…

שמעתי לא מזמן על קונספט חביב של תוכנית טלוויזיה שבסופו של דבר לא עלתה לאוויר. התוכנית היתה אמורה לכלול צוות של 3 שופטים שיושבים מול מספר מסויים של מתמודדים (12 אם אינני טועה). לכל מתמודד הוקצב זמן של 2 דק' לשכנע את השופטים מדוע הוא זה שאמור לקבל סכום נכבד של כסף (100000 ש"ח אם אינני טועה).
בפיילוט שהכינו לתוכנית נשמעו לא מעט סיפורים קורעי לב, לא מעט סיבות בנאליות ולא מעט בקשות שכבר שמענו וראינו לא מעט מהן. אחד המתמודדים, לעומת זאת, בחר לספר את הסיפור הבא:
"ישנה ילדה קטנה שחולה בסרטן הדם ויש לתרום לה מח עצמות מתורם מתאים. אני נמצאתי מתאים. אם לא תתנו לי את הכסף, אני לא אתרום לה ממח העצם שלי".

עמי בן בסט מספר על בחור עם אוגר.

כל הסימנים מראים שסטודנט צעיר מקליבלנד, אוהיו, בשם נח, היה הראשון. אי שם בשנת 2002 נטל אותו סטודנט אוגר צעיר והניח אותו במיכל פלסטיק שחובר לקבוצת בלונים ממולאים בהליום. בגובה של כעשרים מטרים נקרע החבל שחיבר את הבלונים לקרקע והאוגר ששמו היה ass התרומם לשמיים במהירות עד שנעלם מהעין.

הדרמה הקטנה הזאת שהתפרסמה במהירות ברחבי הקמפוס ומחוצה לו, הביאה למבול של מכתבי נאצה והתנכלויות שונות ומשונות שכוונו נגד הסטודנט הצעיר. אולם נראה שמסע השטנה לא ממש הזיז לו. העובדה היא שכשנתיים אחר כך פרסם נח באתר האינטרנט שלו הודעה לפיה יש לו אוגר חדש בשם וינסנט. אם לא יקבל 500 דולר עד ליום ה-5 לדצמבר, איים משגר המכרסמים מקליבלנד, ייקשר וינסנט החמוד לתריסר בלונים וישוגר לכיוון האטמוספרה של כדור הארץ!

כסף גדול לא יצא מזה. אך מאוחר יותר נפתח האתר "הצילו את טובי".

האתר "הצילו את טובי" הופיע לראשונה בפברואר 2005. בעל האתר שכינה עצמו בשם ג'יימס מקהילי (Mceahly) הלך עם הספור הזה עד הסוף: מצאתי את טובי הארנב כשהוא פצוע מחוץ לביתי, הוא כתב בהתרגשות, האכלתי אותו וטפלתי בו יפה וכעת, תודה לאל, הוא בסדר. כאן הופיעו קישורים לתמונות של ארנבון חמוד ויפה אוזניים. אלא שמיד אחר כך טפחה האמת בפנים: הסתבר כי ג'יימס הרחום וטוב הלב הוא לא יותר מאשר רשע ונבל מאין כמותו: "אני לא רוצה לאכול את טובי", הוא הודיע, "הוא חבר שלי והוא תמיד היה ארנבון מתוק ואהוב עלי ביותר, אבל בכל זאת, ואלוהים עדי, אני מתכוון לזלול את היצור הזה אם לא אקבל לכיסי 50,000 דולר…עד לתאריך 30 ביוני 2005".

לאתר צורפו כל מיני מתכוני ארנבים ומפעילי האתר גרפו לכיסם לא מעט כסף, אך לא הגיעו אל הסכום הנקוב. רוצים לדעת מה קרה עם טובי? אתם מוזמנים לקרוא על כך בפוסט ארנב לארוחת ערב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *