סטריפטיז בנוסח מחאתי

בעבר (ואולי גם היום) פמיניסטיות שרצו להצהיר על נשיותן שרפו חזיות, צעקו צעקות או רכבו על גבו של סוס ללא בגדים. הגוף העירום, בעצם היותו מוסתר רוב היום, מגרה את הדמיון שלנו וגורם לנו לעצור ולבחון מחדש דברים שכבר מזמן לקחנו כמובנים מאליהם. עם זאת, בעידן האינטרנט כאשר העירום נמצא בטווח של כמה קליקים של העכבר, אישה שמתפשטת כבר לא מעוררת את אותה מהומה שעוררה פעם. אבל מה קורה כאשר אישה מתפשטת, באמצעות המילה הכתובה בלבד?

מייקי עשתה בדיוק את זה. בסטריפטיז בלוגרי מדהים היא מוחה כנגד הרעות החולות הפושות בעולמנו.

את המשקפיים אני אוריד על ההתחלה, כדי שאוכל לראות מה שגדולים וחכמים ממני רואים, ורק אני לא השכלתי. אני רוצה להיות משוכנעת, כפי שמנהיגי משוכנעים שהמלחמה הזאת היתה הצלחה!
הופ – ירדו המשקפיים (וסליחה אם מעתה ירבו שגיאות ההקלדה).

את הסוודר אני אפשוט כאות מחאה על כך שקולם של הילדים הרעבים בישראל אינו נשמע. אז תשמעו עכשיו. תשמעו כולכם. יש ילדים רעבים בקירבנו, והחורף השחון הזה לא היטיב עימם. הנשיא מתפנק בסקירה תקשורתית אין סופית, אבל על הדברים החשובים באמת, לא מדברים. זה לא מצטלם טוב, לא ככה התבטא פעם מישהו, או מישהם? אז קחו סוודר, שלא יהיה לכם קר באזניים כשאתם שומעים את האמת הקשה.
הלאה הסוודר!

את המכנסיים אני תורמת לטובת כל הבנקים שפושטים את עורנו, וקורעים לנו את הצורה בעמלות מזויינות שאין להן כל הצדקה. יוחזרו הבלאטות לאלתר! לא רוצה בנקים. בטח לא רצפת שיש, ודלפקים מעץ דובדבן, ועיטורי נחושת, ופסלי-רהב. ולכל הרוחות, למה לא תופיע בכספומט הכתובת הבאה: פעולה זו תגרור אחריה חיוב בעמלת-משיכה לטובת המשכורת של יו"ר הבנק שעומדת החודש על סכום דל וחסר-תקדים של 97,856 ש"ח. קחו את המכנסיים ותחזירו לי את העמלות!

זהו, חצי סטריפטיז עברנו. אבל מי כמונו הגברים יודע שחצי עירום לא ממש מספק אותנו. אם אתם רוצים לקרוא את מייקי מתפשטת עד הסוף, אתם מוזמנים לעשות כך בפוסט מייקי מתפשטת.

– – – – –

פוסטים נוספים ששווה לקרוא

תגובה אחת על “סטריפטיז בנוסח מחאתי

  1. פינגבאק: שווה קריאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *