5 קצרצרים

1. משפט חביב שהגה מוחי הקודח: אל תתגרשו – תתגמשו!
יוצא לי לא מעט לחשוב על משפטים כאלה. יוצא לי לא מעט לשכוח אותם אחרי יום. אז מצאתי פתרון – הבלוג.
 
2. למה תמיד אומרים לילדים להסתכל "שמאלה, ימינה ושוב שמאלה" כשחוצים את הכביש? במה עוזר ה"שמאלה" הראשון? לא יותר פשוט לומר להם להסתכל ימינה ואז שמאלה?
 
3. ארבע שנים למותו של אילן רמון והנה אנחנו רואים עוד רמון מתרסק.
 
4. למה כל סדרות המד"ב/אקשן תמיד בורחים לקטע של "נבואה" או "ייעוד" בעונות מתקדמות?
בסמולוויל לקלארק יש ייעוד שלאט לאט מתגלה בעונה השלישית/ רביעית. בזהות בדויה סידני היתה חלק מהנבואה של רמבלדי. גם בחצי האפל הם יצרו מעין גירסה שלהם לגבי נבואה על סוף העולם… חבל.
 
5. איך זה שעד עכשיו אף אחד לא תייג אותי לכתוב 5 דברים שלא ידעתם עלי. עבר מספיק זמן מאז הלפיד בשביל שאני אמצא עוד כמה…
 

מחשבות של 15 על “5 קצרצרים

  1. שמאלה-ימינה-שמאלה
    פעם הסבירו לי, שהשמאלה הראשון הוא כדי לראות אם מגיעה מכונית (הן בדרך כלל מגיעות מצד שמאל כשחוצים את הכביש), הימינה הוא כדי לראות אם מגיעה מכונית מהצד השני, והשמאלה השני הוא כדי לוודא שלא הגיעה בינתיים מכונית מצד שמאל כשהסתכלנו ימינה.

  2. זה מן סוג הדברים
    זה מן סוג הדברים של "כך וזהו", אין סיבה מיוחדת זה פשוט כך. אקסיומה כזו לא מובנת. אולי לא לכל דבר חייב להיות תשובה.

  3. תראה… אני לא יודע בקשר לאחרים…
    אבל ב"סמולוויל" המיתולוגיה כבר קיימת הרבה לפני הסדרה, ככה שזה ברור מאליו שזה הייעוד שלו! אבל הוא עדיין צריך לקבל אותו ולעשות אותו בעצמו דרך המעשים שלו וההבנה שלו, אחרת איך הוא יהיה הסופרמן שכולם מכירים? ואני לא מדבר על ההומו בחליפת עור בקולנוע 8-{

  4. הממ… עדיין הראשון מיותר
    בסופו של דבר אתה מתייחס למה שאתה רואה כשאתה מסתכל בפעם השניה שמאלה. אם הגיעה מכונית בפעם השניה, לא תעבור. אם לא הגיעה מכונית, כן תעבור.

  5. אז למה לא להסתכל ימינה עוד פעם
    אולי בזמן שהסתכלנו שמאלה בפעם השנייה הגיעה מכונית מהימינה?

  6. אמממ…
    אני מניח שהתכוונת לסעיף 4 או 2, אבל באופן כללי זה יכול להתאים לכל אחד מהסעיפים 2-5. אז קצת קשה לי לענות P-:

  7. זו בדיוק טענתי
    יהיה קל יותר לכולנו אם נסתכל רק פעם אחת לכל צד. בתחילה לצד הרחוק יותר מאיתנו (ימין בד"כ) ולאחר מכן לצד הקרוב יותר אלינו (שמאל בד"כ). כמובן שמומלץ תוך כדי חציה להפנות שוב את המבט לימין רק כדי לוודא שאין נהג שנוסע במהירות של מטוס סילון והספיק להגיע… (ימינה-שמאלה-התחל חציה- ימינה, הרבה יותר הגיוני משמאלה-ימינה-שמאלה-התחל חציה)

  8. עדיין לא ראיתי את ההומו בחילפת העור
    בנוגע לסמולוויל, עד כמה שאני אוהב את הסידרה, הקשר החזק שלו עם ג`ור-אל, המוות של ג`ונתן קנט טרם זמנו (לפחות עם שמרו על הקטע של התקף הלב), ההופעה של האנשים המשמעותיים בחיים שלו עוד לפני שהתבגר (לקס, לואיס ואפילו פרי). כל אלה מונעים ממנו מלהנות מהסדרה עד תומה.

  9. הסדרה מנסה לשמר את המיתולוגיה
    כי הרי כולנו יודעים מה יהיה בסופו של דבר, אבל פה הם מראים לנו איך הם מגיעים לזה. ככה שאני מאד אהבתי, הם לא יכולים לשמור במאה אחוז על מה שיש בסרטים וכל הסדרות. מה גם הסדרה של לויס וקלארק היא כל כך נגד המיתולוגיה עד שהמעריצים עצמם דרשו לבטל אותה ולכן לא קיימת לי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *