תאגיד מה שתגיד

אני מניח שלפחות 90% מקוראי הבלוג (זה לא הרבה כמו שנדמה לכם) ראו את הסרט "המטריקס". לטובת אלו שלא ראו אספר שמדובר על מצב בו המחשבים השתלטו על כדור הארץ והם מחזיקים את בני האדם שבויים במעין מציאות מדומה של חיים. האנשים חושבים שהם חיים את חייהם כאשר בפועל המטריקס שולט על כל פרט ופרט מחייהם ואין להם יותר מדי מה לעשות עם זה. כמובן שיש קבוצה של אנשים שהצליחה לברוח מהמטריקס, והם מנסים לשחרר את כל השאר.

שי כותב על התאגיד. התאגיד הוא לא המטריקס, אבל הוא גם לא כל כך רחוק

כל אחד יודע שהתאגיד הוא יצור גדול ענק ואדיר מימדים. גם התאגיד עצמו לא יודע עד כמה הוא גדול ענק ואדיר. גם בלי להיות מודע לגודלו האמיתי, התאגיד יודע שהוא גדול. ולכן הוא מבין לליבם של אלו המכנים אותו בשם “התאגיד”. לפעמים הוא מגחך לעצמו על אותם אנשים שמכנים אותו בשם המפחיד ה-ת-א-ג-י-ד.

אף אחד לא יודע לאן הוא מתקדם ומה הוא רוצה. אם תשאלו את התאגיד, “תגיד תאגיד, לאן אתה זז או מתקדם ומה אתה רוצה?” הוא בעצמו לא יידע את התשובה לשאלה, לאן הוא זז ומתקדם. אבל הוא נע כל הזמן ללא הפסקה באוקיינוס. ללא שום כיוון מוגדר או ברור לבני אנוש.

נשמע מפחיד, נשמע מטורף, נשמע כמעט כמו דת. חושו בפחד ויראה מפני התאגיד הגדול והמפחיד. אפילו לאלוהים קשה לקלוט את העוצמה והגודל המפלצתיים הללו

התאגיד כזה גדול ועצום, עד שיום אחד אלוהים התערב עם השטן, שהוא אלוהים יכול ללכת מקצה התאגיד ועד לקצהו השני. השטן גיחך וצחק לו בשקט, “מה אלוהים מבין בנפש של תאגיד”. רק שאלוהים כבר התחיל כבר לצעוד ולצעוד. כל מה שרצה אלוהים, זה רק להגיע לקצה השני של התאגיד. אבל ביום השישי, אלוהים התעייף… והפסיק. אז עכשיו אתם כבר מבינים עד כמה הוא גדול התאגיד.

התאגיד חי ומתקיים מאכילת בני אדם. אין לו טעם להתקיים מדלק או מאנרגיה אטומית. הרי בסוף הכל ייגמר, אז הוא פשוט מתקיים מאכילת בני אדם. הסיבה היא שבני האדם הם מזון זמין שנמצא בשפע רב ויש מכל הצבעים ומהמינים. והכי חשוב שבשרם בריא ומאוד מזין. לכן התאגיד אוכל את המזון המשובח ביותר שאפשר למצוא.

אני חלק מהתאגיד. שי הוא חלק מהתאגיד. אני לא אתפלא אם גם אתם חלק מהתאגיד. בואו לפקוח את העיניים בפוסט עם השם הכי ברור שיש – התאגיד.

– – – – – –
  • דני מסביר מהי תמונה עצמית, מתאר את האופן בו אנחנו מכירים את עצמנו וממליץ על רימזו. רוצים לדעת מה זה רימזו? אתם מוזמנים לקרוא בפוסט רימזו: מה החברים שלך חושבים עליך?
  • מקס הזועם נותן את הבמה לניזאר גהאנם ומראה לכולנו איך נראתה המלחמה מהצד הלבנוני. אתם מוזמנים לקרוא על ביירות, ג'אז ומלחמה בפוסט שנה למלחמת לבנון השניה.
  • נתי אדלר יוצא נגד נסיונות התחימה של הבלוגוספירה. הוא קורא לאנשים לא לנסח קוד אתי ולא לנסות להגביל את הכתיבה בשום צורה בפוסט אנרכיה בבלוגיספרה המאוחדת.
  • אורי ברייטמן מתאר את ההשתלטות האיטית של גוגל על כל נושא החיפוש בישראל ונותן לוואלה כמה עצות להתמודדות עם הנושא בפוסט רוקדים עם קניבלים: פרשת גוגל-וואלה.
  • ולסיום, אליה שלח לי במייל פוסט של גשם של נובמבר בו היא מתארת את השיטות הכי טובות לגרום לכך שכל הסטודנטים בבחינה יהפכו לאלימים מאוד. אתם מוזמנים לקרוא את הפוסט איך לעצבן אנשים בזמן הבחינות
  • .

– – – – – –

הסקר הסתיים ואתם בחרתם. אני אעדכן את הבלוג, ככל הנראה, אחת לשבוע (מקווה לעמוד בזה) עם המלצה ראשית אחת ומספר משתנה של המלצות נוספות.

תגובה אחת על “תאגיד מה שתגיד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *