זכרון גורלי

אין לי זכרון טוב. אני זוכר את החומר למבחן רק אחרי שאני עובר עליו 50 פעם ואני שוכח את הכל רגע אחרי שאני מסיים את המבחן, אני תמיד שוכח לקנות מצרכים בדרך הבית והכי נורא זה כשאני זוכר ששכחתי משהו אבל אני לא יודע מה. אני שכחן אבל מעולם לא חוויתי אובדן זיכרון אמיתי.

אמיר עבר תאונה עם האופניים שלו והוא מספר איך מרגיש מישהו שחווה אובדן זיכרון

התעלומה הגדולה היא איך הגעתי הביתה אחרי התאונה ומי עזר לי להתאושש.
מיד אחרי שנפלתי, אני התקשרתי לחבר שלי והתחלתי לספר לו על זה. תארו לעצמכם, הדבר הראשון שעשיתי זה להתקשר לחבר שלי. לא לאמא שלי או לאבא שלי, אלא לחבר שלי. לכו תבינו. בכל אופן, החבר סיפר להורים שלי שאמרתי לו ששני אנשים עזרו לי והרגיעו אותי, ומכיוון שאני כמובן לא זוכר כלום, החלטתי לאמץ את הגרסא שלו ולהאמין לו.

הגעתי הביתה. מהבית אני לא זוכר שום דבר חוץ מזה שהתיישבתי בפינת אוכל, תפסתי את הראש, התחלתי לבכות ואמרתי לאחותי “אני לא זוכר כלום, אני לא זוכר כלום”, אבל גם בזה אני לא בטוח. מהבית הלכתי ביחד עם אמא שלי לקופת חולים כדי שהרופאה שלי תבדוק אותי. אז היא בדקה ואמרה שאין שום דבר רציני אבל אמא שלי בכל זאת החליטה (וטוב שכך) לקחת אותי למגן דוד אדום ומשם לבית החולים “הדסה עין כרם” שבירושלים (אני ירושלמי אם שכחתם, ולא, אני לא שכחתי את זה).

הוא עבר עוד מספר בדיקות בגלל תסמינים נוספים שהוא חווה. אתם מוזמנים לקרוא את הכל בפוסט לא רק בסרטים מאבדים את הזיכרון.

– – – – –
  • דרור פויר קרא על שבעת פלאי העולם, והחליט להציג את שבעת פלאי העולם שלו בפוסט שבעת פלאי העולם על פי.
  • שחר שמש יוצא נגד שביתת עובדי חברת הדואר, דווקא בגלל שהיא הורגת את התחרות בפוסט על שביתת עובדי חברת הדואר.
  • ברכה תוהה היכן עובר הגבול בחיפוש מידע על הילדים שלך ברשת ומגיע למסקנה שקוד הוא חוק.
  • עמיחי שלו מתרעם קצת על הכנסים הרבים שצצים לאחרונה וגם תוהה איך יוצרים בלוג מצליח בפוסט בעקבות כנס הבלוגרים: הערות אחרונות.
  • יובל דרור יוצא כנגד תוכניות הלימודים של מנהל עסקים באוניברסיטאות. גם על התוכניות עצמן וגם על הסטודנטים שלא באמת באים ללמוד בפוסט מנהל עסקים. ישראבלוף.
  • ארז וולף מספר על כך שהתקשרו אליו בהפתעה והזמינו אותו לאודישן בגלל הבלוג בפוסט שלום בלוגר, יש לך אודישן.
  • ואחרון חביב, עמי בן בסט פותח פרוייקט חדש של מצלמה ניידת. קבלו את המצלמה שתעבור מיד ליד ותשתף את כולנו בצילומים שצילמו איתה בפוסט המצלמה האנושית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *