יום בלוגים שמח

דווקא אני, שכתבתי כבר שני פוסטים על יום הבלוגים המתקרב. דווקא אני, שמציג את הקאונטר הסופר לקראת יום הבלוגים בצד הבלוג. דווקא אני שהצקתי לניר אופיר בנוגע לאתר של יום הבלוגים 2008 ללא הפסקה. דווקא אני כמעט פספסתי אותו.

לא יאמן מה 3 ימים של מחלה יכולים לעשות לזיכרון. 3 ימים שבהם לא התקרבתי למחשב מחוסר כוח. 3 ימים שבהם נותרתי צמוד למיטה ולא חשבתי לרגע על הבלוגוספירה. אם לא הייתי נכנס היום, בפעם הראשונה בימים האחרונים לקורא הרסס שלי, סביר להניח שלא הייתי נזכר שהיום הוא היום.

אבל נזכרתי, ולמזלי הטוב חשבתי על בלוגים מראש אז הנה אנחנו מתחילים:

1. ההגיגית של טל
את הבלוג של טל אני קורא כבר כמה שנים. הגעתי אליו לראשונה בגלל ששם הבלוג שלו היה ממש דומה לשם הבלוג שלי בתפוז (הגיגית). מאז כבר הספקתי להתאהב בכלב שלו (דבש), לגלות שנולדנו בהפרש של יום אחד ולצחוק ללא הפסקה מפוסטים שנונים ומעולים. איך אומרים? הגעתי בגלל השם, נשארתי כי זה שווה כל רגע.

2. מיגרנה 101
שוקי גלילי, האיש והחומוס פתח בלוג חדש על מיגרנות. הגעתי אליו דרך אימייל שקיבלתי לאתר כותבים (שלא מתעדכן, אני יודע). בתור אחד שסובל לא מעט מכאבי ראש (עדיין לא מיגרנות), מצאתי את הבלוג הזה יעיל ביותר. אני בטוח שלסובלים ממיגרנות הוא יועיל אף יותר.

3. כרוב-לוג
אופנועים אף פעם לא עשו לי את זה. אני אוהב את תחושת הביטחון היחסי שבין ארבעת הקירות של המכונית משפחתית. אבל כשאני קורא את הבלוג של כרובי, אני חש רצון לא מוסבר לרב בדרך לא דרך כאשר הרוח מבדרת את שערי ורק החופש ניצב לו ממול. בלוג חובה לכל חובבי האופנועים.

4. דוקטור בלוג
קצת מוזר לי להמליץ על כרמל. אחרי הכל יש לי את התחושה שכולם כבר מכירים אותה. אבל רק בשביל הסיכוי שקורא כאן אדם אחד שעוד לא יצא לו לבקר באחד מהבלוגים הרבים שלה, קבלו המלצה חמה ביותר.

5. הצרכן
אחד התחומים שאני נהנה להתעניין בהם, לקרוא עליהם המון ולא ליישם אף אחת מהמסקנות, הוא צרכנות. זו הסיבה שהבלוג של הצרכן נכנס כמעט באופן אוטומטי לרשימת הRSS שלי. מאז ועד היום הוא לא אכזב והמשיך לספק פוסטים נהדרים עם טיפים מעולים שאני נהנה לא ליישם ולכעוס על עצמי בשל כך.

אז זהו זה, עברנו עוד יום בלוגים. יאללה, עכשיו מתחילים לספור 365 ימים…

תגית טכנוראטי:

מחשבות של 6 על “יום בלוגים שמח

  1. אני בשני המקומות, אבל כל הנושאים הבלוגיים והקשורים לכתיבה יהיו פה. בבלוג "הגיגית" אני מתכוון לכתוב רק כשקורים לי דברים מעניינים בחיים (בקרוב רשומה על המילואים שהתעכבה עקב המחלה).

  2. תרגיש טוב אורי . אני הייתי לפני כמעט שנה (השנה,העברית) ממש חולה מאוד , כשרציתי לחגוג לבלוג שלי בתפוז 3 שנים . ובסוף לא רשמתי רשומה .
    יום בלוגים שמח =] .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *