פינג-פונג

פינג: אחי הביא לבית של ההורים שולחן פינג-פונג מקצועי. בשישבת ארוך אני והוא שיחקנו ללא הפסקה (מלבד לאוכל ולמספר מועט של שעות שינה). הרבה זמן לא נהניתי כל כך ממשהו שיכול להחשב לספורט, אחרי הכל אני פדלאה מוכרת.
 
פונג: כבר אחרי היום הראשון הייתי מכווץ בכל הגוף. אבל התעלמתי מזה והמשכתי לשחק….
עד היום (הפסקה הזאת נכתבת 3 ימים מאוחר יותר) הצוואר עדיין כואב. למרות זאת אני מחכה בקוצר רוח למשחקים שמחכים לי בסוף השבוע.
 
– –
 
פינג: לפני שבועיים בעת שאכלנו ארוחת צהריים בחצר, הצטרפה אלינו חתולה ג`ינג`ית שלא הפסיקה לנעוץ מבטים. ביקשתי רשות מאימי לתת לה פיסת גבינ"צ (אחרי הכל זה הבית שלהם). אמי סירבה בטענה הבאה "תיתן לה פעם אחת לאכול, אח"כ היא לא תפסיק לבוא ולהציק".
 
פונג: לפני שבוע הגעתי שוב לבית של ההורים ולאחר ארוחת הצהריים ראיתי שאמי היקרה מכינה קערית עם אוכל כי "סתיו" בטח יגיע (היא כבר הספיקה לגלות שהוא חתול ולא חתולה) והוא יהיה רעב. סתיו אכן הגיע והביא איתו חבר (שזכה לכינוי חורף). נכון להיום אמי מסרבת להאכיל את חורף… מעניין מה יקרה בפעם הבאה שאגיע.
 
– –
 
פינג: התחלתי לקרוא סדרת ספרים ארוכה בשם כישור הזמן. כשהתחלתי את הסדרה, לא ידעתי שהיא עוד לא הסתיימה. וכך הגעתי לספר 18 רק כדי להמתין חודשים לספרים 19 ו 20, ואז להמתין לספרים 21 ו 22 תוך שאני תוהה מתי לכל הרוחות הסדרה תסתיים.
לאחרונה הבטיח הסופר שזוג הספרים הבאים  יהיו האחרונים.
 
פונג: הסופר נפטר.

מחשבות של 13 על “פינג-פונג

  1. :-)) הזכרת לי את
    האופניים שקניתי. כמובן לא כאלה שנוסעים איתם בחוץ אלא מהסוג שהופך לקולב. הם נתרמו למישהו אחר, שישתמש בהם כקולב…

  2. קראתי על זה שהוא השאיר את התוכניות
    אני מקווה שבאמת מישהו ימשיך את הסדרה במקומו. בנוגע לג`ורג` מרטין, קראתי את הספר הראשון של ששאוש"ק ולא הצלחתי לשכנע את עצמי לקרוא את הבא.

  3. גם שולחן הפינג פונג שלנו
    עבר כבר 4 בעלים. אחד מהם השתמש בו רק פעם אחת ואחד אחרי לא השתמש בו מעולם…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *