אתר מדהים לגולש הפשוט

קצת אחרי שהתחלתי לעבוד בתפוז מצאתי את עצמי מאפיין שיפורים שונים באתר כחלק מהעבודה. כיום, במבט לאחור אני זוכר כמה השיפורים הראשונים שאפיינתי היו מסובכים. גולש מתחיל לא היה מוצא בהם את הידיים ואת הרגליים לפני שהיה מקבל הסברים מהגולשים הותיקים בפורומים.
היום כל מי שמאפיין אתר משתדל לשמור עליו פשוט ככל האפשר, אבל לאפשר גמישות רבה על מנת שהגולש לא ירגיש שמכריחים אותו לעשות דברים. מה שקורה הוא שאנחנו יוצרים אתרים שמאוד מסובך לתכנת, אבל קל יחסית לתפעל. אתרים שנראים פשוטים, אבל מכילים המון אפשרויות. האם זה באמת מה שהגולשים רוצים?

אפי פוקס (שתי המלצות ב 3 פוסטים… אני יודע… אני אגוון יותר בפוסטים הבאים P-: ) טוען שכל מה שאדם שאינו גולש כבד ברשת רוצה זה אתר עם לינקים.

ישבתי בסלון ללמוד למועד ג’ של חשבונאות למשפטנים, והינה הוא ניגש אליי והראה לי “אתר מדהים”. הקליד ארוכות עם אצבע אחת, עד שנגלה לעיני start.co.il. הבטתי בהשתהות באבא שלי ולא הבנתי את המופלאות בערימת הלינקים שנגלתה לנגד עיניי והמתנתי להבהרה.

“אתה לא מבין? יש לך פה הכל! חדשות, ספורט, כלכלה, ממשלה, זה מושלם!” הוא הסביר בהתלהבות. וכל מה שנגלה לעיני זה ערימה של לינקים וחדשות מאתרים אחרים. כמה פשוט, כמה לא מתוחכם, וכמה שזה מלהיב את אבא שלי. פאדיחות. (או שלא?)

אז מה הטעם לעשות אתרים מתוחכמים בשביל כמות מוגבלת של גולשים? אולי הרשת צריכה להיות מורכבת מגוגל וYNET…

קישור לפוסט: אז איפה באמת הוידאו-בלוג והפודקאסט הישראלי?
*תקראו גם את התגובות, חלקן טובות כמו הפוסט עצמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *