זו בלוגיה או חבורה של בכיינים?

אני לא כותב הרבה בבלוג שלי, אבל קשה לי לראות את ההתבכיינות הזאת שפושה בבלוגיה. עוד יותר קשה לי לראות את התפוזים מתקפלים וממלמלים תירוצים עלובים כשהם צריכים לעמוד על הרגליים ולהגיד לגולשים "אתם לא יכולים לקבל כל מה שאתם רוצים"
 
נתקלתי בבכיינות הזאת ברשומה של הלב מזהב (וכנראה שגם מורוד מנצנץ ומלא לבבות) אליו הגעתי מהבלוג של דבורית והיא כותבת שם כל כך הרבה שטויות (זאת בנוסף למוזיקה המעצבנת שאי אפשר להפסיק!).
אז תרשו לי להגיב במקום התפוזים המתרפסים…
 
1. בצלאל פוטר. הסיבות שמורות עם תפוז. מה את (למרות הלב מזהב ורוד עם נצנצים שלך) קשורה לעניין? יש לך מניות בחברה? את יודעת בדיוק מה היו תנאי ההעסקה שלו? מה היו הדרישות ממנו?
אני לא חושב שכל ההתעסקות הזאת ב"למה בצלאל פוטר" בריאה לאף אחד ובטח שלא לבצלאל עצמו שבטח יושב בבית ולא יודע איך לאכול את עצמו. תנו לבן אדם לחיות ולהסתדר בחיים שלו לבד.
אם מלצר משרת אותך במסעדה ומפוטר יום אחר-כך, את חושבת שיש לך זכות ללכת לבעל המסעדה ולדרוש את הסיבה לפיטורין?
 
2. בעיה עם עדכונים במסרים? לא נתקלתי, לא יודע. אבל זו דרישה שנשמעת הגיונית … מסתבר שיש כמה כאלה מסתתרות
 
3. למה לכל הרוחות לבטל את הבול? כל כך רע לך לראות שיש אנשים שהם לא את שמומלצים ע"י עורך הבלוגיה? עד כדי הקינאה אוכלת אותך מבפנים?
את תבקשי משחקן שזכה באוסקר לוותר על הפסלון שלו כי לא כולם מקבלים? בול זה אות הערכה. הוא אומר שהעורך חושב שהרשומה הזאת שווה קריאה. ד"א יכול להיות שגם לך יש כמה ששוות קריאה רק שאנשים לא יכולים לקרוא אותן בגלל שיש מוזיקה מעצבנת שאי אפשר להפסיק (מצטער שאני חוזר על הנושא, זה ממש מציק). אם אני הייתי עורך, לא הייתי ממליץ על הבלוג שלך רק כדי לא לחשוף את הגולשים שלי למוזיקה שהם לא ביקשו.
אבל אני סוטה מהנושא. רק בגלל שלך אין בול, זו לא סיבה שאחרים לא יקבלו.
ומילה לדבורית, לדעתי ביטול הבול זו אחת ההחלטות הגרועות שעשית מאז שהצטרפת לתפוז.
 
4. חיתוך טקסטים… הופה הנה עוד דרישה הגיונית. אני חושב שקישור למצב כזה היה עוזר יותר מסתם סעיף, אבל מילא.
 
5. מה לא ברור בחוקים? יש תחרות, אנשים מציעים רשומות ובסוף מישהו מטעם תפוז בוחר זוכה. תוצאות ידועות מראש? איך זה יכול להיות אם כל הרשומות לא נכתבו מראש. שוב פעם בכיינות מצד אלו שלא זכו.
איכשהו כמעט בכל תחרות שנכחתי בה היו את הבכיינים האלה שלא זכו ואח"כ התלוננו בלי סוף וטענו שהכל מכור. תתאפסי על עצמך! יש חוקים, יש שופט, קבלי את זה.
 
6. אמממ… יש פורום בלוגיה לא? למה שדבורית שאחראית על התוכן בכל האתר תענה לשאלות גולשים? בשביל זה היה את בצלאל ובשביל זה יהיה מישהו חדש שישלמו לו לקרוא מיילים ולענות לגולשים.
 
7. הרבה הפסיקו לכתוב, הרבה התחילו לכתוב. לדעתי אין טעם בכתיבה לגולשים שהפסיקו… שיעשו מה בא להם. גם המסר המעצבן הזה שנשלח לפני זמן מה שטען שהבלוג שלי מתגעגע אלי היה פאתטי ומיותר. אם אני ארצה לכתוב בבלוג, אני אכתוב בבלוג. אם לא בא לי, תעזבו אותי בשקט ותפסיקו לשלוח לי ספאמים!
 
8. מצחיק לקבל על כל 1000 כניסות 8 ש"ח? מצחיק? אני לא אתפלא אם תפוז מפסידים מזה כסף. כמה בדיוק את רוצה? 10 ש"ח? 20? 50? 100? כדאי שתגידי לתפוז כדי שיסבירו למפרסמים שלהם למה הם מעלים מחירים?
רוצה להרוויח יותר? תשקיעי! תקני לעצמך שרת, תקני לעצמך דומיין, תפתחי שם בלוג בוורדפרס, תצרי לעצמך שם ואז תתחילי לרדוף אחרי מפרסמים שלא יראו אותך ממטר. כרגע את מפרסמת את הגיגייך על שטח אחסון של תפוז ולא דורשים ממש "שכר דירה" במקום זה משלמים לך סכום "זעום" של 8 ש"ח לאלף כניסות. אני חושב שאת צריכה להגיד תודה ולהפסיק להתבכיין.
 
9. כן אני יודע שאין אצלך 9 סעיפים, תתייחסי לזה כהמשך של 8. אנשים בחו"ל בטח גם ירצו לקבל כסף לחו"ל. ותפוז יצטרכו לשלם עוד כסף בשביל להעביר את זה לשם. שלא לדבר על נושא המיסים שבטח יקחו על כל העברה.
 
לסיום, יש לך תפיסת עולם מעוותת שבה כולם אמורים לקבל אותו דבר, אם הם יותר טובים או פחות טובים מאחרים. כדאי שתתעוררי מהשטות הזאת מהר. העולם לא עובד ככה.

מחשבות של 5 על “זו בלוגיה או חבורה של בכיינים?

  1. אני מסכימה איתך לגבי כל מה שאמרת
    אבל דווקא לדעתי ההודעה של "הבלוג שלך מתגעגע אלייך" היה חמוד.

  2. גם אני מצטרף למשבחים.
    אהבתי (זה הדבר היחיד שאם היו מבטלים את הסקריפט שלו הייתי מרוצה – ממילא הוא לא תואם אף דפדפן…), ואם יורידו את הבולים זה רק יגרום לכך שאנשים יתחילו להמציא בולים אלטרנטיביים. אין בזה שום היגיון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *