גז ונעלם

זה התחיל כמו יום רגיל בתפוז, הרבה טלפונים, שיחות עם לקוחות, אפיונים והרבה הרבה קינוחי אף (אלרגיות, אתם יודעים). בצהריים אכלתי ארוחת צהריים בחדר האוכל המאולתר (שני שולחנות וכמה כיסאות) שבקומה והתכוננתי להמשך יום רגיל ומשעמם. ואז הגיע הגז…
 
"תגיד, אתה מריח משהו?" שאל אותי אחד המתכנתים. לא הרחתי כלום (אלרגיות, אתם יודעים) אבל האמנתי לו כשהוא אמר שכל המקום מסריח מגז בישול. הלכתי אחריו בזמן שהוא ניסה להתחקות אחר הריח ואחרי כמה צעדים גם אני התחלתי להריח את הגז. המקור אליו הגענו היה החלון והנחנו שיש דליפת גז היכנשהו והרוח מביאה אותה לתוך הבניין… אבל לא היינו בטוחים.
 
בינתיים הריח נעשה חזק מכדי לסבול והחלטנו להתפנות אל מחוץ לבניין. בדרך התלבטתי האם אני יכול להרשות לעצמי להכנס רגע לשירותים, בחרתי להכנס, אני עדיין בחיים. בחוץ פגשנו עוד מספר אנשים מקומות אחרות שהחליטו גם הם לעזוב מהחשש המוצדק שכל הבניין יתפוצץ בזמן שהם בתוכו. בתוך רבע שעה כולם כבר היו בחוץ. מסתבר שנשלח מייל שמבקש מכולם להתפנות עקב הריח. זו היתה הפעם הראשונה שראיתי את כל עובדי תפוז מכל הקומות ביחד.
 
לאחר כ 10 דק` נוספות הגיעו מכבי אש לנסות ולמצוא את המקור (גם מד"א הגיעו… לא ברור לי למה). הם נכנסו לתוך הבניין, עברו בחנייה ואפילו ירדו למרתפים – אין זכר לריח אין שום דליפת גז. יכול להיות שהסיבה היתה שהרוח פשוט שינתה את כיוונה, האם זו סיבה להפסיק לחפש? מסתבר שכן. נאמר לנו שזה בטוח להכנס לבניין וצוותי הכיבוי והרפואה עזבו את המקום.
 
נכנסתי בחיל ורעדה בחזרה לבניין ושאלתי אנשים אם הם מריחים איזשהו גז. לא סמכתי על חוש הריח שלי (אלרגיות, אתם יודעים). אף אחד לא הריח דבר. הגז גז ונעלם ואנחנו חזרנו לעבוד כאילו לא היתה שום סכנת חיים לפני רגע. בינתיים הרוח חזרה לנשוב לאותו כיוון כמו קודם. הריח לא חזר.
 

מחשבות של 10 על “גז ונעלם

  1. לגז בישול אין כלל ריח במקור
    מוסיפים לו את הריח במיוחד בשביל מקרים כאלה, כדי שאפשר יהיה לאתר אותו… אחרת הוא הורג בשקט…

  2. תגיד תודה
    לי היה מקרה דומה כשגרתי עם אמא שלי היו לנו כיריים משוגעות שללהבה שלהם היתה להם נטיה מגונה להתכבות באמצע הבישול ותמיד היה צריך להשגיע עליהם ויום אחד הכנו אוכל ואני השגחתי על הכירים ובינתיים קראתי ספר רק מה אני לא מריחה כלום כשאתה נחנק אני רק מתחילה להריח והסתבר שהלהבה נכבתה בלי ששמתי לב והגז כמובן המשיך ואמא שלי שיבה בחוץ רצה פנימה ואמרה מה את לא מרגישה? כל הבית מסריחמגז (מזל שכל החלונות והדלת היו פתוחים)

  3. כן…
    אבל הוא עשה את זה בכל הקומות, הפושע… עד עכשיו אני לא מבין למה הביאו מכבי אש במקום משטרה.

  4. שלא נדע…
    האמת זה היה עלול לקרות גם לי עם כל האלרגיות האלה. מזל שאמא שלך הריחה את הגז.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *