החיים אחרי הכסף

זוכרים את הפעם ההיא שהגעתי למינוס של 600 אלף שקל בחשבון? קשה לשכוח. אז עכשיו זה הולך להיות אותו דבר רק הפוך. טוב נו, קצת פחות… הצלחתי לנצח את הסטטיסטיקות וזכיתי בתוכנית המנויים של מפעל הפיס ב-125,000 ש"ח 🙂
 
אני מנוי לתוכנית כבר 6 שנים ותמיד אמרו לי שאין טעם להשתתף בתוכנית הזאת כי הסיכויים הם תמיד לרעתי (וזה נכון), אבל אני תמיד השבתי שהם צודקים, אבל ככה גם יש איזשהו סיכוי וגם אלפית מהכסף הולכת למטרות טובות. יצא שהשקעתי 6 שנים של 55 ש"ח בחודש שזה יוצא כ-4000 ש"ח בשביל להרוויח 125,000. שווה.
 
תמיד היתה לי נטייה להמר. יש איזשהו קסם באפשרות של השקעה קטנה שצומחת לרווח גדול. גם היום אני נוהג להשקיע 20 ש"ח בשבוע לגירוד חיש גד (נראה לי שמבחינת חיש גדים אני בהפסד שי איזה 150 ש"ח). בכל פעם שהיתה הגרלה גדולה של 50 מיליון, השתתפתי. גם טפסי טוטו מילאתי כשהיו פרסים גדולים למרות שאני לא מבין בספורט – אף פעם לא זכיתי בהם.
 
למרות זאת אני לא ממלא לוטו וטוטו כל שבוע. אין לי בעיה להשקיע כסף בזה אבל הזמן של ללכת לדוכן, למלא את הטופס, ולשלוח אותו גורם לי לוותר (אני עצלן). אם מפעל הפיס היו יוצרים מערכת שמאפשרת לי לשלוח לוטו באינטרנט או שהיתה שולחת לי כל שבוע את אותו טופס אוטומטית מבלי לקחת עמלה, הייתי בכיף משלם על זה.
 
עכשיו אני מתלבט מה לעשות עם הכסף שייכנס לי בקרוב לחשבון. אני מניח שזה יהיה פחות מ125,000 בגלל המיסים, אבל זה עדיין יהיה סכום נאה. יש לכם רעיון מה שווה לעשות עם סכום כזה?
 
עדכון: כמו שרבים הבינו מדובר במתיחה של 1 באפריל. אני עדיין מחכה לזכיה הגדולה 🙂

מחשבות של 36 על “החיים אחרי הכסף

  1. קודם כל מזל טוב
    לדעתי אתה צריך לסגור את הכסף ולתת לו להרוויח ריבית ככה תוכל להבטיח לעצמך שלא תיכנס למינוסים אם קורה משהו ויהיה לך כסף בצד למקרה שתצטרך (אף פעם אתה לא יכול לדעת מתי יהיה מקרה חירום ותצטרך הרבה כסף מהר)

  2. היום אני סקפטי
    אני לוקח את כל הרשומות שמתפרסמות היום בעירבון מוגבל… =P

  3. מאחלת לך מכל הלב שתזכה
    אחד באפריל היום(-: הסיכוי לזכות שואף לאפס,מגיע רק לכיסים של…

  4. יש פרס כזה
    מדי פעם הם מחלקים את הפרס של המליון וחצי ל 12 אנשים שכל אחד מקבל 125,000.

  5. אם תרצה אני אשלח לך 12.5 שקלים
    זה המעט שאני יכול לעשות בשביל לנחם אותך על חוסר-הזכייה.

  6. חבל, כולם מתחילים להיות סקפטים
    כבר כמעט ואי אפשר לעבוד על אנשים… אני חושב שצריך להכריז בכל שנה על יום שקר אחר כדי לבלבל את הקוראים P-:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *