משמעותה של רפורמה

פינחסה מתאר את האיוולת שברפורמות גם בסלולאר וגם בבנקים

לפני שנתיים הושקה ברעש גדול הרפורמה במספרי הטלפונים הניידים. במקום שיהיו 7 קידומות שונות אוחדו כל הקידומות. כך יכולת לדעת ש-050 זה הקידומת של פלפון, 052 של סלקום, 054 של פרטנר. השינוי היה עצום. המטלפנים לא היו צריכים לנחש מהי החברה אליה הם מטלפנים. ידעת שאם יש לך פלפון, תוכלי להתקשר בזול לכל המספרים שמתחילים ב-050. סוף סוף חשבו עלינו הצרכנים.

שנה שעברה הייתה רפורמה שהושקה ברעש גדול במספרי הטלפונים הניידים. לא עוד כבילה לחברה אחת. מעכשיו, תוכלי לקחת את המספר שלך ולעבור מחברה לחברה. ועכשיו שוב לא יכול הצרכן לדעת כשהוא מתקשר ל-050 האם הוא מתקשר לפלפון, סלקום או אורנג'. הרפורמה השנייה הפכה את הראשונה למיותרת למדי, לפחות מהזווית הצרכנית שלה. אבל כרגיל סוף סוף חשבו עלינו הצרכנים. (ולפני שכולכן קופצות עליי, כן, אני יודע יש איזה צפצוף שנעלם בשניה הראשונה של ההתקשרות עם צלצלת לחברה אחרת, אכן בולט.)

קישור לפוסט: סוף סוף חשבו עלינו הצרכנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *