שינוי

כבר מזמן אני מרגיש שהבלוג הזה זקוק לשינוי. הוא התחיל בתור בלוג שעסק בכתיבה והתפתח לבלוג שעוסק גם בתקשורת, קופירייטינג ובעיקר בבלוגים. יש לי לא מעט בלוגים אחרים שבהם אני כותב על נושאים אחרים אבל יש לי תחושה שהבלוג הזה מוזנח מעט.

במשך שנה ומשהו משכתי את התחושה הזאת עד שהחלטתי שאם הבלוג לא עוסק בכתיבה יותר, אין טעם לקרוא לו "כתיבה חמה". ומההחלטה על שינוי שם הגיעה ההחלטה על שינוי תבנית. בשבועיים האחרונים ישבתי והכנתי לעצמי תבנית חדשה תוך התבססות על התבנית הקיימת אבל שונה ממנה באופן משמעותי. אני לא מצפה שזה מה שיעורר את הבלוג לחיים, אחרי הכל החיים שלו תלויים במוזה שלי. אבל אולי בכך שאני מפסיק להגדיר לו תחום צר אני אמצא את עצמי כותב בו יותר.
ארז בטח יגער בי ששינוי שם שכזה הוא לא טוב מבחינת SEO אבל אם לאמר את האמת… כבר לא ממש אכפת לי.

אז למה קצה הקרחון? אולי בגלל שמה שכתבתי עד עכשיו ברשת היה ר קצה הקרחון של מה שיש לי לכתוב ואכתוב בעתיד. אולי בגלל שרציתי תבנית כחולה במקום כל התבניות החמות שהיו לי עד עכשיו. ואולי זה סתם בגלל שאני אוהב את הביטוי הזה. אני עצמי לא ממש החלטתי מדוע.

מה מיוחד בתבנית הזאת? יש שם לא מעט שפצורים שלי לפלאגינים קיימים החל משפצור עיצובי לתגובות המשורשרות, המשך בהוספת אפשרות לתמונה ראשית לפוסט. אגב, התמונה מתאימה את עצמה לגדלים קיימים באמצעות פונקצית PHP שפיתחתי וכתבתי בעצמי ולמרות שזו בוודאי פונקציה פשוטה ליצירה, היא הראשונה שלי ואני מאוד מאוד גאה בה. מעבר לכך יש בתבנית 3 סרגלים במקום שניים. סה"כ אני חושב שהיא יפה יותר מהקודמת, ואני בטוח שיהיו כמה שיגידו שה לא כך.

אז שלום שוב לכולם, שמי אורי, וברוכים הבאים לבלוג המחודש שלי.

מחשבות של 6 על “שינוי

  1. לא רק בשוא"ש שלך, בכל הדפדפנים. זה מבחירה. שמתי את זה בהתחלה ממורכז וזה לא נראה לי טוב, אני מעדיף מוצמד לימין. בכלל אני אוהב עיצובים שמתאימים לכיוון הקריאה.

    ותודה 🙂

  2. מכיוון שיש לי מסך רחב, מה שאני רואה במרכז מול העיניים זה את הסרגל (שאמור להיות בצד) במקום את התוכן.
    זו כמובן הבחירה שלך, אבל אני עדיין חושב שלא נוח לקרוא ככה.

  3. יכול להיות שבאמת ברזולוציה גבוהה של מעל 1280 זה מציק. מצד שני יש מעט מאוד אנשים שגולשים ברזולוציות כאלה. הרוב גולשים ב 1024 ובמצב כזה כמעט ואין הבדל.
    אני גולש ב 1280 ודי נוח לי עם המצב הקיים.

  4. לפחות את הכתובת 🙂 זהו, כתיבה חמה מת. לקח לי הרבה זמן להגיע לעמוד שני בחיפוש של המילה "כתיבה" וברגע אחד של שפיות הבנתי שזה ממש לא מזיז לי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *