10 של ערוץ

אריה מערוץ 10 יוצא בקריאה נרגשת לגולשים לעזור ולהציל את הערוץ. אני שלחתי ואתם?

חברים – יש נקודת אור. מועצת הרשות השנייה טרם התכנסה להתוות את הקווים המנחים למכרז (מה שיקרה ביום שני הבא). עוד ניתן לשנות את פני הדברים ואנו עושים את כל שביכולתינו כדי לבטל את רוע הגזירה. המאמץ נעשה בכל החזיתות, וגם אנו, העובדים הזוטרים, לא מרפים את ידינו מהמשימה הנעלה הזאת.

אני קורא לכם, אלו שצופים בנו בכל השנים הללו, אלו שנהנים מהתוכניות שלנו ומתעדכנים מהחדשות שלנו, אלו שהיו איתנו לאורך כל הדרך הקשה והמפותלת הזאת. אני מבקש מכם לעזור לנו. אנחנו זקוקים לכם יותר מתמיד.

תרימו את המקלדות ותשלחו מייל לשר התקשורת, הרב אריאל אטיאס, ובקשו ממנו להתנגד בכל תוקף להחלטה הזאת . דקה קטנה מזמנכם יכולה לעשות את ההבדל (והזמן אוזל)!

המייל של השר אטיאס: [email protected]

אל תתנו לאינטרסים פוליטיים קרים להחשיך את המסך של ערוץ 10. בעזרתכם, נוכל להמשיך להתקיים, ליצור, לחדש, לגדול… לחיות.

קישור לפוסט: לא פוסט פרידה

מחשבות של 6 על “10 של ערוץ

  1. איזה אינטרסים פוליטיים צרים? על מה הוא מדבר? הערוץ לא עמד בתנאי המכרז, לא השקיע כסף כמו שהתחייב, הפר את החוק ברגל גסה, ועכשיו מתלונן?
    והכי גרוע – הם לא משדרים באינטרנט את המשחקים של מכבי!! זה מתועב בעיני!!
    שיסגרו אותו. אותי זה לא מעניין.

  2. אני לא מבין למה יש ציור של ארה"ב, אני נמצא בישראל, ואני לא מבין למה יש ציור של ספארי, אני משתמש בכרום.

  3. קרים, לא צרים.
    הגיעו איתם להסכם מסויים שבו הם אמורים להחזיר כך וכך עד תאריך כזה וכזה וברגע אחד ובלי התראה הועדה חזרה בה. יש כאן מראית עין של השפעה של תקופת הבחירות.
    אני אישית מאוד נהנה מהתכנים בערוץ ואני מקווה שישאירו אותו (ולא, מכבי לא משחקת אצלי תפקיד בהחלטה)

  4. כל הרשות השניה היא ענין מגוחך, אבל להציג את שלב השקילה ב"לרדת בגדול" כתוכנית תעודה זה סוג של שיא של חוצפה.
    עכשיו הם בוכים על זה שהם השתתפו במכרז שהיה ברור מההתחלה שאין להם שום דרך מסחרית להרויח ממנו וגם לעמוד בו (כולם יודעים שגם ערוץ 2 לא היה מרוויח אם הוא היה עמוד בתנאים שהוא חתום עליהם)? הם פשוט בנו מראש על כך שאם הם ייללו מספיק חזק אז אנשים רחמנים כמוך יוותרו להם על הרמיה שלהם.

  5. אני מסכים איתך שהם לא עמדו בתנאים ושהם צריכים לשלם על זה. עם זאת אני חושב שההסכם המסתמן כיום הוא עדיף לכולם על פני סגירתו של הערוץ.
    זאת ועוד, אני חושב שמלכתחילה שיטת הזכיונות היא שיטה לא מתאימה לערוצים מסחריים. רוצה הרשות השניה לשלוט על התכנים ברמה כזאת, שתשקיע בערוץ ציבורי נוסף שיהיה מחוייב לכך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *