שקט, מצלמים

מישהו הפנה אותי לאחרונה לאתר פליקס לראות סרטון ישן שהשתתפתי בו. אחרי שנהניתי מה"נוסטלגיה" (סה"כ לפני שנתיים) החלטתי שהייתי רוצה לשים במקום אחד את כל הסרטונים שהשתתפתי בהם מימי פליקס הפרועים… (לפחות את אלו שאני זוכר)

בשנת 2006, כשה-web 2.0 רק התחיל לתפוס תאוצה, מישהו שם לב שתפוז מבוססת על העקרונות הבסיסיים של "הגולשים יוצרים את התוכן". אז למה לא לפרסם את זה כחלק מברכת שנה טובה בהשתתפות כל העובדים?

אחרי סיפור המשט לעזה ב-2010 והאירוע על אוניית המרמרה, אמנים רבים שהיו אמורים להופיע בארץ החלו לבטל. כתגובה הצגנו את להקת "אין דבר" – להקת הקאברים שתציל לכם את הקיץ. אני הזייפן הראשי שם.

עוד ב 2010, החלו בפליקס ליצור סדרת סרטונים על בובה ש"מפליצה" מתנות עבור החגים. הסרטון האחרון היה לחג סוכות והבובה גילתה שיש לה יריבה.

סרטון אחרון חביב הוא של חג החנוכה 2011. מה קורה כשמבקשים מאדם שיכור לספר את סיפור החנוכה כפי שלא שמענו מעולם? התוצאה היא שאני עושה דברים שלא ייעשו מול המצלמות…

מחשבות של 2 על “שקט, מצלמים

  1. אני אוהב אותך. 🙂 וחג שמח. הסרטון הראשון אני זוכר. זה עלה וכנראה צולם, כמה ימים אחרי שאני הייתי במקום, בפעם הראשונה בחיי. סמוך לראש השנה 2006. בבזאר כלשהו, .
    הסרטון השלישי לסוכות די מגעיל למען האמת. והסרטון השני של הקאוורים, עלה לי בלאג, באיחור מאוד גדול. הסרטון האחרון טרם עלה, והוא נראה לי די ארוך. בהזדמנות 🙂
    חג שמח, ושנה טובה תמיד. גם בשיא החורף 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *