בלוג חדש – בלוגים ישנים

עד לא מזמן הייתי צריך לחשוב בכל פעם שכתבתי, באיזה בלוג הכי מתאים לשים את זה? בכותבים? זוטות? הגיגית? ביקורט? לא עוד! החל מהיום כל הפוסטים יופיעו בבלוג אחד (טוב, כמעט כל הפוסטים).

אני לא יכול לומר שאני בטוח שזה המהלך הנכון לעשות אותו. היה משהו קסום בצורה שבה התפזרתי בכל מיני מקומות ברשת כמו וורדפרס, הבלוגיה, ישראבלוג ועוד. היה משהו מאוד נוח בכך שלכל בלוג היה נושא מסויים והוא משך אנשים שהתעניינו רק בו. זה גם עזר לי לכתוב יותר על כל נושא ונושא אבל זה גבה מחיר. למרות שאמרתי לעצמי יומם וליל שאני לא חייב לעדכן את הבלוגים שלי בתדירות גבוהה ושזה תלוי רק בי, עדיין חשתי שאני מזניח חלק מהם. זאת ועוד, אנשים שרצו לקרוא את כל מה שאני כותב היו צריכים להרשם לעדכונים ממקורות שונים ולא תמיד זה נוח.

ההחלטה הסופית התקבלה לפני כמה שבועות ומאז אני בונה את הבלוג הזה שאתם נמצאים בו עכשיו (תרגישו חופשי להחמיא על התבנית [או לקטול]). רציתי לעלות בתחילת העשור, אבל עומס עבודה קשה מנע ממני. לא נורא, שבוע אחרי זה לא כזה איחור.
את הבלוגים האחרים אני אשאיר בתקופה הקרובה כפי שהם עם פוסט הפניה לבלוג החדש, ובעוד כמה שבועות אני אבצע הפניה אוטומטית בבלוגים העצמאיים שבהם.

אז ברוכים הבאים לבית החדש שלי 🙂

תגובה אחת על “בלוג חדש – בלוגים ישנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *