11 סימנים לכך שאתה מכור לעבודה

1. בכל יום אתה מבטיח לעצמך שהיום אתה יוצא מוקדם, ובכל יום אתה מסתכל על השעון ולא מבין איך זה שכבר 8 בערב ויש לך עוד כל כך הרבה מה לעשות.

2. משום מה כשאתה מתקשר ללקוח ליידע אותו על ההתקדמות הוא תמיד יגיד שהוא יחזור אליך מחר כי כבר 10 בלילה ואין לו את האתר בפייבורייטס של הבית.

3. הטלפון הסלולארי שלך מסונכרן עם האימייל של העבודה למרות שאף אחד לא דורש את זה ממך.

4. אתה חי בעבר: קורא הRSS שלך מכיל כמה מאות של עדכונים שלא נקראו, תיקיית השטויות שהחברים שולחים באימייל שלך מלאה עד גדותיה בסרטונים מצחיקים ששלחו לך לפני חודשיים ועוד לא הספקת להגיע אליהם ובשיחות הברזיה אתה מגלה שאתה לא באמת יודע מה מתרחש כיום בעולם ועל מה כולם מדברים.

5. כמות השעות הנוספות בתלוש המשכורת שלך מתקרבת לכמות השעות הרגילות למרות שאתה על משכורת גלובלית.

6. הבוס מרגיש מאוד בנוח להתקשר אליך ב 2 בלילה לגבי רעיון שעלה לו לגבי משהו שצריך לעשות מחר.

7. בפעם היחידה שנאלצת לעזוב מוקדם את העבודה, גילית שחוץ ממך לאף אחד אין מפתח לקומה, ואף אחד לא יודע איך להפעיל את האזעקה.

8. אתה נמצא כמעט 24 שעות בעבודה נופל מהרגליים עקב עבודה על 5 פרוייקטים גדולים בו זמנית ועדיין כאשר הבוס שואל אותך אם יש לך זמן לעשות איזה משהו קטן, אתה שומע את עצמך עונה "כן".

9. בשישי-שבת אתה לעולם לא מגיע למשרד כי אלו ימי חופש, אבל זה לא מונע ממך להתחבר למחשב של המשרד ב VNC דרך המחשב בבית רק כדי "לחסוך לעצמך עבודה ביום ראשון".

10. החיים שלך מורכבים מאוכל, שינה, עבודה ותו לא. אם יצא המקרה (הנדיר ביותר) ויצאת לאיזשהו אירוע חברתי, זה תמיד יבוא על חשבון שעות השינה.

11. לא לקחת ימי חופש או מחלה כבר מעל לשנתיים כי את בטוח שבלעדייך המקום פשוט יתמוטט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *