מפגשים שווים

אחרי תקופה ארוכה של חוסר מעש, החיים הולכים להיות עמוסים.  הלימודים באוניברסיטה הפתוחה מתחדשים, התחלתי ללמוד נגינה על אורגן, מספר פרוייקטים בעבודה תופסים תאוצה וכל מיני מפגשים עומדים להתקיים. אז רציתי לחלוק איתכם את המפגשים שאולי יעניינו אתכם.

הגיקניק – מחר ב17:00 בבננה ביץ` בתל אביב
שרון גפן מארגנת מפגש חביב בבננה ביץ`. אין הרצאות, אין תוכניה יש רק מינגלינג וכיף.
קישור לפרטים

חגיגות השנה לחיבוקים בחינם – 9/10 במשך כל היום במקומות שונים (בערב בכיכר רבין)
פרוייקט החיבוקים בחינם בישראל בניצוחו של שי חוגג שנה. הפרוייקט, שעשה כותרות, לווה גם ברשומות לא מעטות בבלוגיה ומחוצה לה.

קישור לפרטים

מפגש הבלוגרים של תפוז – 18/10 ב 16:30 במקום לא ידוע
אם אינני טועה היו עד היום רק שני מפגשים תפוזיים (באחד מהם השתתפתי בשני לא). הגיע הזמן למפגש השלישי במספר (אולי אני אגיע רק לאי זוגיים P-: ).
קישור לפרטים

כנס וורדקאמפ – 25/10 למשך כל היום במכללת אפקה
החברים מוורדפרס מרגישים שלא מספיק אנשים מכירים את המערכת המעולה הזאת. אז כל מי שלא מכיר מספיק או לא שמע עליה, זה הזמן והמקום. אני אגיע רק לחלק הראשון של המפגש עקב קורס חשוב בערב.
קישור לפרטים

אני אשתדל להגיע לכל אחד ואחד מהמפגשים האלה. כמו שאני מכיר את עצמי, דברים יצוצו ברגע האחרון ואני בטח אפספס אחד או שניים, אבל אני מקווה שלפחות חלק מכם יגיעו.

מחשבות של 9 על “מפגשים שווים

  1. ידידי היקר
    הקישור על מפגש הבלוגרים מביא אותי לחגיגת החיבוקים , שאליו אני כמובן מתכוננת להגיע , חג שמח לך ידידי מקווה שנפגש בקרוב , מתי אתה מגיע לצפון מוזמן תמיד לבקר באהבה שלגיה

  2. מהסדר יום הלחוץ שלי (של לעשות כלום)
    אולי אגיע… אם כי במצבי הנוכחי… אני חושב שאני אוותר…

  3. מפגש הבלוגרים היה נחמד מאד
    ומאד נהניתי להתפלסף איתך:P אין כמו שיחה איכותית. מקווה שייצא לנו לשוחח עוד הרבה על נושאים שונים, לדעתי יש לנו עוד הרבה על מה לדבר.

  4. מחיפוש בגוגל
    לא ממש זוכר מה בדיוק חיפשתי אבל נראה לי שהתוצאה היתה מפליקר. להחליף אותה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *