סיסמת הקמפיין של איגוד האינטרנט שמיועדת להורים – "אתם יותר חכמים מהאינטרנט" היא שגויה מעיקרה.
במקום לקרב את ההורים אל האינטרנט ולהכיר להם את העולם המדהים שיש בו, היא הופכת אותו לאוייב קר ומנוכר שצריך להתחכם לו.
"אתם לא צריכים להבין את הבלה בלה בלה של ילדיכם" אומרת פרסומת הטלוויזיה "אתם צריכים רק לזהות מילות קוד ואז להזהיר את הילדים שלכם מהאינטרנט האיום".
במקום לקרב את ההורים אל האינטרנט ולהכיר להם את העולם המדהים שיש בו, היא הופכת אותו לאוייב קר ומנוכר שצריך להתחכם לו.
"אתם לא צריכים להבין את הבלה בלה בלה של ילדיכם" אומרת פרסומת הטלוויזיה "אתם צריכים רק לזהות מילות קוד ואז להזהיר את הילדים שלכם מהאינטרנט האיום".
שלא תבינו לא נכון, זה שיפור יחסית למה שהיה עד עכשיו… אבל זה ממש לא זה.