חלונות 7 – על מסיבת ההתקנה ולמה לא התקנתי

הוזמנתי למסיבת ההתקנה של חלונות 7 ע"י אתי מחברת בלינק. שמעתי ברשת הרבה דברים טובים על המערכת הזאת, על דרישות המערכת הנמוכות יחסית, על המהירות הגבוהה, על מספר התקלות הקטן ועל פתרון כמעט כל הדברים שהיו רעים בויסטה, אז הייתי חייב להגיע. מי יודע אולי כל הבעיות ה -XPיות במחשב שלי עומדות להיפתר בשעה-שעתיים של מסיבת התקנה.
 
הגעתי למקום באיחור של חצי שעה עקב נהג מונית טיפש והעובדה שברעננה אף אחד לא יודע איפה נמצא רחוב הפנינה (בסוף התברר שלשאול על משרדי מיקרוסופט היה מביא אותי לשם הרבה יותר מהר). אבל מסתבר שאיחורים אופנתיים כאלה הם נפוצים ואפילו היתה לי חצי שעה לנשנש פיצות ולעשות קצת מינגלינג. ראיתי את יוסי וליאור משדרים את שידורי הנסיון שלהם מהמסיבה אבל משום מה לא הלכתי להגיד שלום מול המצלמות.
 
ההרצאה התחיל בהצגת השטויות החביבות של ממשק האירו (כמו: טלטול של חלון עם העכבר מקטין את כל שאר החלונות) שלא ממש עניינו אותי, והסתיים בכל מיני עניינים טכניים שנועדו יותר לארגונים מאשר למשתמש הביתי. באמצע היו כמה דברים מגניבים שעל רובם כבר קראתי ברשת.
יצא שרוב ההרצאה ישבתי עם לפ-טופ פתוח וצייצתי בטוויטר מה קורה יחד עם חנית וניצן שישבו לידי.
 
דווקא החלק שיותר ציפיתי לו, שהיה אמור להיות אחרי ההרצאה, היה מעט מבולבל. כשיצאתי אף אחד לא ידע בדיוק לומר לי איפה מקבלים דיסק התקנה וחולצה (הם הבטיחו חולצה). מישהו הפנה אותי לקומה מינוס 1 שם מחלקים את החולצות בתמורה למילוי טופס משוב על האירוע. ירדתי, מילאתי, קיבלתי חולצה ואחרי כרבע שעה גם דיסק. אבל לא ראיתי שם אנשים שעוזרים להתקין את המערכת.
אני מניח שהעוזרים היו בקומה שבה נערך הכנס אבל אני כבר ירדתי למטה והמעלית היתה מקולקלת (אם היא היתה וינדוס היא היתה מסך כחול) אז ויתרתי.
 
הגעתי הביתה והתכוננתי להתקין את המערכת על הלפ-טופ רק כדי לגלות שהמערכת באנגלית ואילו הXP על הלפ-טופ שלי הוא בעברית (לא מבחירה, ככה קיבלתי) מה שאומר שזה לא הולך להיות שדרוג פשוט.
 
היו לי שתי אפשרויות – להתקין את המערכת מחדש על גבי המערכת הקיימת ולאבד את ההתקנות הקיימות (אני אצטרך להתקין מחדש את כל התוכנות) או ליצור מחיצה חדשה בהרדיסק ולהתקין בתוכה את חלונות 7 כמערכת הפעלה שניה. בהתחשב במצב של הלפטופ שלי ובהתחשב בכך שזו לא גירסה סופית של המוצר ובהתחשב בכך שאני לא בטוח שאני יודע מה אני עושה… החלטתי שלא להתקין.
 
דבר אחד בטוח – כשתצא הגירסה הסופית בעברית אני אשדרג.

מחשבות של 10 על “חלונות 7 – על מסיבת ההתקנה ולמה לא התקנתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *