משמרות הצביעות

""יש ילדים פרחחים שעושים צרות. יש לדוגמה אשה נשואה שעשתה צרות ונחשבה לבוגדנית ושוכבת עם גברים אחרים. אחרי שננעלנו עליה היינו באים ומכים אותה. פעם אחת באתי למישהי ושברתי לה שתי עצמות. על שתי עצמות היינו מקבלים 6,000 שקל, אבל זה היה מתחלק בינינו. היה מקרה אחד של בחור שהיו לו עצמות כבדות, והוא היה ממש גדול, אז לקחנו עליו 12,000 שקל, כפול. כי זה היה יותר קשה".
הצבא של אלוהים

 
 החילונים הם אלימים, אין להם את הדת שתגן עליהם מהחייתיות שבהם…. כמה פעמים שמעתי את הטיעונים האלה. אז מה יש לכל אותם דתיים-חרדים להגיד על משמרות הצניעות?
 
אותן משמרות צניעת הנשלחות להכות אנשים בתשלום בגלל שלו לא עשו את מה שהרבי אמר. בגלל שמישהי החליטה שהיא הולכת בצורה קצת פחות צנועה מגיע לה שישברו לה את הרגליים. זה מאוד פשוט – גם שוברים לה את הרגליים כך שהיא תפחד לחשוב בצורה עצמאית, גם כלפי חוץ זה נראה כאילו כל החרדים גם מאמינים שדרך שלהם וגם הבריונים האלה מרוויחים על זה משכורת לא רעה בכלל – win win situation.
 
אני מרחם על דתיים-חרדים שמעוניינים לצאת בשאלה. הם גם צריכים להתמודד נפשית עם הריחוק הפוטנציאלי שהם יחוו ממשפחותיהם והם גם צריכים להתמודד עם איזה רבי-קורליאונה שיציע להם "הצעה" שאי אפשר לסרב לה. עם תנאים שכאלה גם אני הייתי חושש לחשוב אם אני מסוגל בכלל להחליט בעצמי.
 
בדיונים תיאולוגיים תמיד צצה לה השאלה "האם אנחנו זקוקים לאלוהים בשביל לגבש כללי מוסר". אם יש אנשים שמאמינים שאלו כללי המוסר של אלוהים אני חושב שהתשובה היא חד משמעית. אני ממליץ לכל אותם חברי משמרות הצניעות לשבור לעצמם את הידיים והרגליים ככה לפחות הם ירוויחו כסף על פגיעה בחוטאים אמיתיים.

מחשבות של 3 על “משמרות הצביעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *