כפייה דתית שלאחר המוות

יו"ר ארגון זק"א, יהודה משי זהב, מראה עד כמה אכפת לו מכבוד המתים

"היה לנו מקרה של אישה מחו"ל שביקשה לשרוף את גופת בעלה והבטחנו לה שנעשה את זה בארץ, כמובן שכאשר קיבלנו את הגופה קברנו אותה. היה לנו מקרה נוסף לא מזמן של אישה נוספת שבן זוגה ביקש שריפה, אז הוצאנו את הגופה מבית החולים בסיוע חלק מהמשפחה שהתנגד, וקברנו אותו. יש מי שיראה את זה כתחמון אבל אין לנו בעיה עם זה. אנחנו עושים את שלנו".

אני זוכר שכאשר כתבתי על השריפה של הקרמטוריום ע"י החוליגנים החרדים, והכנסתי לנושא גם את זק"א, קיבלתי תגובות על כך שאנשי זק"א הם אנשים שרק עושים את עבודתם נאמנה וכו` וכו`. קיבלתי את הדעה ואף הדגשתי שלא דיברתי על ארגון זק"א כאילו אנשיו הם אלו ששרפו את הקרמטוריום. עכשיו אני אומר בפה מלא – אנשי זק"א מתנהגים כמו מאפיה לכל דבר!
 
אנשי זק"א מתנהגים כמו מאפיה לכל דבר!
החוצפה של יהודה משי זהב עוברת כל גבול. אני יכול לדמיין לעצמי את החיוך מדושן העונג על פניו כאשר הוא סיפר לכתב איך עבד על אותה אישה אומללה מחו"ל וקבר את בעלה למרות שהבטיח לה לשרוף את גופתו. אני מתאר לעצמי את מר משי וחבריו יושבים אחרי החטיפה הזו לכוס משקה גאים בעצמם על כך שעברו על אחת מעשרת הדיברות. חבורה של מאפיונרים בשם האלוהים.
 
בכתבה מתואר המאבק המזוהם שמנהלים משי וחרדיו באנשים שאהוביהם בחרו להישרף. זה מתחיל באיומים טלפוניים וממשיך באיתור קרוב רחוק (ואפילו רחוק מאוד) של המשפחה שיהיה מוכן לתבוע את בני המשפחה על מנת שמישהו שהוא בקושי הכיר, יוטמן באדמה במקום לקבל את מבוקשו. משפחות שנמצאות באבל צריכות להתמודד עם חבורה של חרדים חסרי מצפון ואנושיות שלא יודעים לתת לאדם את הכבוד ואת הבחירה החופשית המגיעים לו.
 
חבורה של מאפיונרים בשם האלוהים
קוראים וקוראות יקרים, אם חשבתם שרק בעולם הזה כופים עליכם את הדת, טעיתם. משי והמאפיונרים שלו מציגים את הגירסה הראשונית לכפיה דתית שלאחר המוות. כמו שהם נכנסים לנו לחיים, ומנסים לגרום לנו להתנהג בצורה המעוותת היחידה שהם מכירים, כך הם שולחים ידיהם גם למותינו. אני כבר בחרתי לתרום את אבריי הנחוצים (אד"י) ולהישרף לאחר מותי ולו רק על מנת שידיהם של אותם חרדים, עושי דברו של המאפיונר הראשי, לא יהיו הידיים שיטפלו בגופתי.
 
ממליץ בחום לבדוק אם האפשרות מתאימה לכם – עלי שלכת

מחשבות של 7 על “כפייה דתית שלאחר המוות

  1. אני לא מקבל עצות מפנאטים
    שלא מבינים שלכל אחד את הזכות על גופו גם בחיים וגם במוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *