מפגש zapparade

אתר זאפ פתח במה שאני רק יכול לקוות שיהיה סידרה של מפגשים העוסקים בג'אדג'טים חדשניים כמה חודשים לפני שהם מתחילים להיות משווקים בארץ. המפגש הראשון התרחש במלון קראון פלאזה שבמגדלי עזריאלי ואני חייב להחמיא למארגנים, הוא היה מתוקתק. החצי שעה הראשונה הופקעה לטובת מינגלינג עם כיבוד קל שלאחריו נכנסנו לחדר התצוגה ומיד ניגשנו להתנסות בג'אדג'טים. כמה דק' אח"כ נקראנו לראות את המצגת תוך הבטחה שנוכל לחזור ל"פינת הליטוף" בסוף האירוע. לצערי נאלצתי לעזוב באמצע המצגת כך שהספקתי ללטף באמת רק שני מוצרים, אבל עדיין היה כיף.

במתחם הוצגו מסכי LED דקים, לפטופים מגניבים, מצלמות עם רזולוציה אדירה ועוד גאדג'טים חביבים, אני אספר כאן רק על אלו שהספקתי לראות ושמצאו חן בעיני:

מערכת GPS לניווט בשבילי אופניים
אני לא רוכב על אופניים בשביל ספורט כך שהמערכת הזאת היא ממש לא בשבילי. אבל הרעיון למפות את שבילי האופניים גם בשביל אנשים שעדיין לא מכירים אותם בע"פ נראה לי מעולה. אם נוסיף לזה את העובדה שהם תכננו את המערכת כך שתתלבש על הכידון ושתהיה עמידה לגשם, אני חושב שבאמת יש כאן מוצר מנצח עם קהל יעד מאוד ברור.
השם של המערכת כפי שהוצג הוא QUE RIDER S350IPX5 והיא מיובאת ע"י קבוצת ח.י.

טלפון מגע של סוני אריקסון
הטלפון עצמו הוא לא מה שקנה אותי וגרם לי לכתוב עליו כאן. מי שהציג אותו פתח במילים שמאוד דיברו אלי – כולם מנסים ליצור טלפוני מגע עם מסך גדול יותר וכל אחד מנסה להיות יותר מגניב מהשני. הקונספט של הטלפון של סוני הוא דווקא להיות קטן ולדאוג לכך שכל הטלפון יוכל להיות מתופעל עם יד אחת כשמוקדי המגע הן 4 הפינות שמשום מה לא מנוצלות ככאלה בטלפונים אחרים. זאת נראית לי גישה מאוד נכונה ולמרות שלדעתי אין להם סיכוי להתחרות באייפון ודומיו, אני אשמח לראות ממשק מגע קצת שונה מהסטנדרט שקבעה אפל.
השם של הטלפון כפי שהוצג הוא סוני אריקסון X10 MINI.

משטח טעינה לטלפונים סלולאריים
אחד הדברים המעצבנים ביותר שצריך לעשות בכל יום הוא להטעין את המכשיר הסלולארי. היה הרבה יותר קל אם הסלולארי פשוט היה נטען מהאוויר אך לצערי דבר כזה עדיין לא הומצא. מה שהוצג בתערוכה הוא מאוד קרוב לטעינה מהאוויר – משטח קטן שפשוט מניחים עליו את הסלולארי והוא טוען אותו בצורה אלחוטית. אני, אישית, רואה את עצמי מניח אחד כזה ליד המיטה ומפסיק לחפש איפה לעזאזל שמתי את המטען.
השם של המוצר כפי שהוצג הוא POWER MAT והוא מיובא ע"י קבוצת ח.י.

טלוויזיה תלת מימדית
אז נכון, הרעיון כבר הוצג בהמון מקומות וזה לחלוטין לא "חדש דנדש", אבל כל כך נהניתי לראות את עצמי מצולם בתלת מימד שהייתי חייב לכתוב על זה. המוצר שהוצג הוא לא רק מסך פלזמה תלת מימדי (50 אינץ') אלא גם נגן בלו ריי עם תמיכה בתלת מימד וכמובן משקפיים (מה שמעלה את השאלה, מה קורה אם באים חברים ואין מספיק משקפי תלת מימד לכולם?). בעתיד הקרוב אמורה לצאת גם מצלמת וידאו ביתית שמצלמת בתלת מימד.
כמו שאמרתי אני לא רואה את עצמי רץ לקנות את זה אבל היה ממש מגניב לצפות בצילום חי בתערוכה.
המוצר שהוצג מיובא ע"י יורוקום/פנסוניק.

מחשבות של 4 על “מפגש zapparade

  1. בקרוב כל טלפון סלולרי יוכל להפוך באופן אוטומטי למשקפי תלת מימד :-).

    לגבי מטען… מי שיש לו דיבורית באוטו, שוכח מהצורך לטעון (ואז בחו"ל הוא אכן שוכח ולא טוען ונשאר בלי סלולרי :-)…).

    1. מוזר משום מה לא קיבלתי מייל על התגובה שלך שהמתינה לאישור.

      אני לא רואה איך משטח הטעינה הזה הוא דבר רע. כל עוד אתה לא בא איתו במגע ישיר אני לא חושב שהוא משפיע עליך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *