חוק סינון אתרים – לא בגלל הילדים

הצעת חוק סינון אתרים עברה בקריאה ראשונה בכנסת ועוררה גל מחודש של פוסטים בנושא. אחת הטענות הגדולות בעד החוק היא שהוא נועד להגן על הילדים התמימים שלנו מכל הזוועות שבאינטרנט. זיו פוגטש מסביר מה הסיבה האמיתית.

בניגוד לתיעוב הקשה כלפי כל מה שמסריח מהמפלגה של אהוד ברק או חבורת הגמדים של אהוד השני, את המקום ממנו בא המרן עם השמלה ומדוע הוא רוצה לחסום הכל אני מבין בקלות.
באמצע שנות התשעים לימדתי קורסים שונים ברמת גן ובין תלמידי היו חרדים רבים. לא זכור לי תלמיד חרדי אחד שלא שאל אותי, בדחילו ורחימו, כיצד הוא יכול לגשת לאותם חומרים ששמע כי מסתובבים חופשי באינטרנט.
כפי שכבר אמרתי, הצעת החוק מעידה יותר מכל על אובדן השליטה של הממסד הדתי בקהל הכבשים שלו. אבל לא ממש מתאים לי שיסתמו לי את הפה רק כי העדר רוצה להביא ביד.

תוסיפו לזה אתרים כמו חופש השנוא על אנשי ש"ס יותר מחמישים הומואים חילוניים אשכנזיים באורגיה עם ערבים. שיהיה ברור לכל החנה בית הלחמיות ושאר מעלי גירה שחושבים שמדובר רק בפורנוגרפיה – מדובר במידע. ליתר דיוק, ביכולת לשלוט במידע המגיע לציבור. קודם כל החרדי, ואחר כך אליכם. לא סתם כל הביטחוניסטים אוהבים את החוק. זו רק עוד דרך לכסת"ח על מלחמות כושלות, מבצעים הזויים או סתם הונאות וגניבות. מבחינתם זה לא חוק, זה תחליף ויאגרה.

זיו ממשיך ומציע דרך נוספת להילחם בהצעת החוק. אם יש לכם קשר לאתרי האינטרנט הגדולים אתם מוזמנים לקרוא את הפוסט שלו ואולי לעזור.
קישור לפוסט: 892 – עדיף להחשיך ליום מאשר לחיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *