ניתוק חם

אני מנוי של HOT ואני חרד מהיום שבו אני ארצה להתנתק מהם. קראתי בכל כך הרבה בלוגים על הבעיות שאנשים נתקלים בהן כאשר הם מנסים להתנתק, אבל מה שהכי מפחיד אותי זה שאפילו המנכ"ל טוען שהשירות שלהם ממש לא משהו. אני עדיין נשאר בHOT, בעיקר בגלל ערוץ AXN, אבל סביר להניח שיגיע היום וגם אני אכתוב פוסט ניתוק.

עד אז, אתם יכולים להנות מהניתוק של הופמן.

ביום שני הקרוב אנחנו עוזבים את הדירה ונוסעים לגור בניו יורק. הפעם, אולי בגלל שאנחנו כבר קצת יותר מבוגרים, התקשרנו לכל נותני השירותים שלנו, שבועיים מראש, והזמנו תור לניתוק. HOT, שאנחנו משלמים להם ממיטב כספנו כבר כמה שנים טובות, הבטיחו לבוא ביום ראשון הקרוב כדי לנתק, לקחת את הממירים, וכיו”ב…

אז הבטיחו. סו ווט? היום, יום שישי, 13:00 בצהריים, מצלצל הטלפון. על הקו, ליאור מ-HOT. על האג’נדה, “מצטערים, לא יכולים לבוא ביום ראשון. סורי”. הקשבתי לליאור בנימוס ואחר כך הסברתי שאין תאריך אחר, פשוט אין. סו ווט? “אז תשים את הממיר אצל השכנים, או אצל משפחה ואנחנו נבוא לקחת מתישהו בשבוע הבא”, אמר ליאור (שלא הסכים לנדב שם משפחה). הסברתי לליאור פעם נוספת, הפעם לא בנימוס, שאני עוזב את הארץ, הוא נותן השירות, אני הלקוח, פה זה לא שכונת חיים, ואני מתעקש לחתום על טופס שבו מודיעה HOT שהיא מפסיקה לחייב את כרטיס האשראי שלי. אבל ליאור לייבוביץ’ (התעקשתי, נתן בסוף), לא ממש התעניין ברצונות שלי. הוא גם לא הסכים להעביר אותי לממונה עליו. הוא גם לא ממש התרגש מהרמת הקול שלי. הוא פשוט הודיע שאין מה לעשות, זאת גזירת גורל, “אין HOT ביום ראשון”.

זה לא נעצר כאן. הופמן דיבר גם עם דרגים גבוהים יותר ואף נאלץ להכריז על כך שהוא עיתונאי.
קישור לפוסט: עלילות HOT בעיר הגדולה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *