באור יהודה התבצעה פעילות מסיונרית וחולקו לתושבי שכונת נווה רבין כמות גדולה של ספרי הברית החדשה. סגן ראש העירייה ארגן פעילות ואסף את ספרי ה"כפירה", וכדי להחזיר אותנו לימים חשוכים הוא ארגן מדורה ענקית בה שרפו את כל הספרים.
שריפת ספרים היא פעולה שכל מטרתה היא למנוע מאנשים את אפשרות החירה החופשית שלהם. אנשים ששורפים ספרים לא מעוניינים שאחרים יחשפו למספר גישות לחיים, הם מעדיפים שהתושבים וילדיהם יכירו רק אפשרות בחירה אחת ובכך יהיו קלים יותר לשליטה.
סגן ראש עיריית אור יהודה רוצה לשמור על כוח שלו ושל רבני האזור.
מדוע גורמים קיצוניים בכל הדתות טוענים בכל תוקף שהדתות האחרות הן רוע צרוף ומהוות נסיון להסטה של המאמינים מדרך הישר? הם פוחדים. הם פוחדים שאותו עדר מאמינים שהולך אחריהם יכיר בעובדה שהאמת שלהם היא לא האמת היחידה הקיימת ואולי יחליטו לבחור בחירה מודעת באפשרות אחרת. אפשר לדמות את המצב לאדם ששם כיסויים משני צידי ראשו של סוס על מנת שזה לא יתפתה לפנות הצידה ולאדם יהיה קל יותר להוביל אותו לכיוון אליו הוא רוצה שילך.
בשביל סגן ראש עיריית אור יהודה ורבניו התושבים הם כמו סוסים.
הספרים, האינטרנט, הטלוויזיה ובכלל כל אמצעי תקשורת ההמונים הם הדרך שלנו להפיץ את הידע בעולם. האינטרנט במיוחד מאפשר לכל אחד להפיץ את הידע שלו הלאה ולספר לכולם כיצד הוא רואה את העולם.
הזרמים הקיצוניים בדתות השונות מנסים באופן חוזר ונשנה למנוע מהעדר ההולך אחריהם להשתמש באותם אמצעי תקשורת המונים. בזרמים הקיצוניים בעם היהודי מלמדים את המאמין שעליו לשבת כל היום ולקרוא בתנ"ך ולא בשום ספר אחר (שכן זה יהווה בזבוז זמן). ומה באשר לאינטרנט ולטלוויזיה? חס וחלילה, שמישהו יוכל לספק למאמינים מידע שלא עבר סינון ע"י אותם מנהיגי דת קיצוניים?
סגן ראש עיריית אור יהודה ורבניו רוצים לשלוט על כל מה שעובר לכם בראש.
אז הגענו לשלב של שריפת ספרים. לשלב שבו החשש של אותם קיצוניים מהמילה הכתובה גורם להם עשות את מה שהקונצנזוס בישראל מגדיר כמעשה שלא יעשה. לשלב שמזכיר פעולות שהתבצעו לפני כמה ממלחמות דת גדולות בהיסטוריה.
**המשפט בכותרת הוא דמגוגי ואני מקווה שהוא לא נכון, אבל הוא בהחלט מעורר מחשבה
למה לשרוף בכלל כול ספר?! זה נשמע
כזה ימי הביניים. לראש המועצה ושאר חבריו, תן לכול אחד לבחור את האמונה שלו. דבר שני מי שמאמין בכול ליבו בדת שלו , לא יזיז לו הרבה לדעת על דת אחרת.
במקום שבו שורפים ספרים ישרפו בני אד
קודם כול את החוקים לא מחוקקים עבור אלו שכולם אוהבים ודואגים להם את החוקים מחוקקים עבור אלו שלולא החוק לא הייתה להם הגנה. במקרה שלנו אין ספק שהיהודים המשיחיים אינם סובלים מעודף ריטינג בחברה הישראלית מש כמו שסבינו וסבותינו לא סבלו מעודף כזה בורשה שלפני 60 שנה (השואה) אבל כמו שיש לגנות את מה שעשו שם יש לגנות את מה שעושים פה כדי לגנות תופעה חייבים להחליט על איזה קריטריון אחיד לדוגמא לא תוכל לבוא אל הגרמנים בהאשמה שהרגו יהודים אם לפי תפיסתך נוצרי אינו ראוי לחיות ומי שהורד אותו מקיים מצוות עשה. כי אז אתם עומדים בגזירה שווה וכך הלאה והלאה אי אפשר להחזיק במוסר כפול צד כזה לבני דתנו וצד אחר כלפי האחרים.