יש לי יום יום חג – BlogDay2008

כמו בכל שנה מגיע יום הבלוגים שבו אנחנו מתבקשים להמליץ על 5 בלוגים מרחבי הבלוגוספירה. זו השנה הרביעית שאני משתתף בפרוייקט הזה (לא בהכרח בבלוג הנוכחי) והנה באות ההמלצות.

Blog Day 2008

עוד בלוג תל-אביבי

לרמן כותב בלוג אורבני שמתעסק בעיקר בתל-אביב ובסביבתה הקרובה. בבלוג שלו אפשר למצוא כל מיני כשלים בתפעול השוטף של העיר, רעיונות לשיפור פניה, הסברים כיצד להעביר את הכתובת כך שתהיו רשומים כתושבי תל אביב ועוד. אחד הבלוגים המדהימים והמושקעים יותר – חובה לקרוא במיוחד עכשיו לקראת הבחירות לראשות העיר.

select blog

אם אתם חובבים של משחקי וידאו, הבלוג הזה יהיה גן עדן בשבילכם. הוא נועד להראות את "ההשפעה של משחקי הוידאו על החיים שלנו" והוא עושה את זה בצורה מעולה. אפשר למצוא שם סרטונים מצחיקים, תמונות מהממות, ותובנות נפלאות הקשורים למשחקי וידאו בעבר ובהווה.

מיומנו של פסיכופט מתורבת

כל מי שקורא את הבלוג "ביקורט" יודע עד כמה אני חובב טלוויזיה בכלל וביקורות טלוויזיה בפרט. בבלוג של הפסיכופט אפשר למצוא ביקורות חדות גם על תוכניות טלויזיה (במיוחדתוכניות הריאליטי) וגם על סרטי קולנוע. הביקורות שלו מעניינות בד"כ וכתובות לעניין. תענוג אמיתי לכל חובבי המסך הקטן והגדול.

netcraft bytes

לא האמנתי שאני אמליץ כאן פעם על בלוג ארגוני, אבל הפוסטים המעולים של נטקראפט על עיצוב וממשק משתמש שווים את זה. אפשר למצוא בבלוג שלהם גישה מעניינת לכל נושא בניית אתרים, עיצוב אתרים, ניהול פרוייקטים ומה לא? אחד הפוסטים המעניינים שהם העלו לאחרונה היה שיפור העיצוב של נענע 10 (איך האתר יכול היה להיראות אם הם היו מעצבים אותו). שווה להכנס ולהתרשם.

המזבלה

יש אנשים כאלה שבשבילם תוכניות הטלוויזיה הם משהו שצריך לסבול בין פרסומת לפרסומת. אנשים שמרגישים שהיצירה הגדולה ביותר בעולם היא פרסומת של איקיאה עצל מנורה עצובה. בשביל האנשים האלה בדיוק יש את המזבלה. זה בלוג על פרסומות לחובבי פרסומות שגם אנשים "רגילים" יהנו ממנו.

יום בלוגים שמח לכולם.

מחשבות של 2 על “יש לי יום יום חג – BlogDay2008

  1. היי אורי
    טנקס 🙂
    אגב, 'לא האמנת שתמליץ על בלוג ארגוני', אז המלצת על שניים 🙂 גם המזבלה (למרות שלא באופן מובהק) מהווה בלוג ארגוני של הסוכנות עצמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *