Happy BlogDay everybody

 
 
טאג:
 
ברי היא חתולת בית שובבה ומלאה תובנות. היא מספר לכולנו על החיים שלה עם אמא שלה (שהיא חתולה מוזרה שעומדת על שתי רגליים ובלי פרווה) , על אחותה טארה (שהיא הרבה פחות שובבה… אבל היא לומדת), ועל המקרים המוזרים שהיא נתקלת בהם בכל רשומה.
ברי כבר תהתה מהזה הטלפון, כבר התעצבנה על הקוסמת הזאת שמנקה את הבית ואפילו הספיקה לכתוב טלנובלה חתולית.
 
פאבליק סטאטיק התחילה את הבלוג כנציגת שירות פרונטלי בחברת אורנג`. היא סיפרה על לא מעט מקרים מוזרים ומצחיקים שקרו לה  במהלך העבודה (החל מלקוח עם שיחה מעגלית וכלה בלקוח שמנסה להסתתר מאחורי שלטים במרכז השירות).
מאז עברו מים בירקון, הבלוג שינה את צבעו, פאבליק התקדמה והפכה למנהלת, היא נכנסה להריון והיא תוהה אם לחזור או לא לחזור לאורנג`. דבר אחד לא השתנה וזו היכולת שלה לכתוב רשומות מדהימות ומצחיקות כאחד.
 
נתן התחיל את הבלוג כיומן מסע לטיול שלו בדרום אמריקה. הוא סיפר על החוויות שחווה בטיול ונתן לקוראים להרגיש כאילו הם עצמם מטיילים בדרום אמריקה.
לפני זמן מה הוא חזר לארץ וחשב לסגור את הבלוג, אך לשמחתי הרבה הוא החליט שלא לעשות זאת וכך למדתי שאסור לסמוך על חברות הביטוח, למדתי שהרבה אנשים התחילו לפנות אליו לעצות לגבי הטיול ועוד.
כיום הוא עובד בקיבוץ ועומד להתחיל ללמוד במכללה. כל שנותר לי הוא לאחל לו בהצלחה.
 
שרון כותבת לאחרונה בעיקר על יחסים שבינו לבינה. מנקודת מבט ייחודית ומשעשעת היא מתארת את ההבדל בין הרווקה לגרושה ולנשואה, כיצד הגבר מחוייב לכל דבר רק ב 50%, ועוד.
עם זאת היא מספרת גם על הרגשות שלה ועל הדברים הקורים לה בחיים. את הכל היא כותבת בצורה קולחת ומעניינת שגורמת לקורא לרצות עוד.
 
כותבת הבלוג (שאמנם היא כתבה את שמה באחת הרשומות, אך אני לא יודע אם היא מעוניינת שאכתוב אותו כאן) כותבת מכתבים לילדה של בעלה וגרושתו.  היא ובעלה עושים כל שביכולתם על מנת  לראות אותה כמה שיותר.
הבלוג מספר על הרגעים הקשים בבתי המשפט כמו גם על הרגעים המשמחים של הבילוי המשותף. בין לבין אנחנו רואים כיצד הילדה הקטנה גדלה לאט לאט ומלווים אותה בהסתגלות לחיים בין ההורים.
 
3108_Animated_Antipixel.gif
 
דרגו אותי באינדקס הבלוגים

תגובה אחת על “Happy BlogDay everybody

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *