היי בנטורל

החתולה של שרודינגר תוהה מה יותר מפליא.

מה יותר מדהים: זה שאנשים מאמינים שלכוכבים יש השפעה על זהותם ועל גורלם או זה שאנשים נסעו לעבר אותם כוכבים וחזרו עם אבק אדמת הירח על סוליות הנעלים?

מה יותר מדהים: זה שאנשים מאמינים במלאכים מעופפים בשמים או זה שהם עושים זאת לעיתים גם בזמן שהם יושבים בבטן מכונה ממתכת, תלויה בשחקים וחוצת עולם בשעות ספורות?

מה יותר מדהים: האמונה שתרופה מדוללת עד שאין לה זכר וכל מה שאתה בולע זה מים, יכולה להרגיע אותך או לרפא לך דלקת באוזן, או השתלת איבר מגוף אחד לגוף אחר שלא היה יכול להתקיים אלמלא כן?

וממשיכה לתהות…

איך זה שאני שומעת על הורים שלוקחים את הילדה הקטנה שלהם להומיאופת כדי לטפל בדלקת אוזניים שלה? איך זה שהם מוכנים לקבל את זה שמדובר בשתי פגישות בלבד, הראשונה בה מקבלים את הבקבוקון ואת ההוראות ועוד אחת רק אחרי מספר חודשים. זה גובל בחוסר אחריות!
מדוע אני שומעת שוב ושוב את המשפט "לא יועיל, לא יזיק". לא עדיף אם לא יועיל אז לנסות משהו שבאמת יש לו פוטנציאל להועיל?
מדוע במקום העבודה שלי, בו מתקמצנים באופן חולני על כל גרוש, הוציאו 450 שקל לבדיקה גרפולוגית של עובד תחזוקה חדש. הבדיקה הזאת מיועדת במיוחד לארגונים ולמקומות עבודה. מחריד אותי לחשוב שאנשים ברחבי הארץ לא מתקבלים לעבודה בגלל ניתוח שרירותי של איזו פוצית שאין להם שום קשר אליה חוץ מהכסף שהיא עשתה עליהם.

קישור לפוסט: מה יותר מדהים: הטבעי או העל-טבעי? …תנסו שוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *