Happy BlogDay 2006 everybody

 
ביום הבלוגים שעבר המלצתי על 5 בלוגים ללא הכוונה מסויימת. פשוט 5 בלוגים שהכרתי והחלטתי שהם שווים המלצה.
 
הפעם החלטתי שאני פועל ע"פ שיטה מסוימת, ולכן, הנה המלצה על 5 בלוגים כאשר כל אחד מהם הוא ממערכת בלוגים אחרת.
 
את הבלוג של בלוט הכרתי דרך קישור מבלוג אחר שאליו הגעתי דרך קישור מבלוג אחר וכו`. בבלוג שלו בלוט מצרף קליפים מגניבים מyoutube, כל מיני גאדג`טים מעניינים (בין אם שימושיים או לא), עדכונים על מחשבים ואינטרנט ועוד רשומות מסוגים שונים.
 
גונב לאוזניי התחיל בישראבלוג בתור "נשמע בתל אביב". כאשר הבלוג תפס תאוצה החליטו להעביר אותו לשרת אישי ולטכנולוגיית wordpress ואף להגדיל את טווח הציטוטים לכל הארץ. הציטוטים שם ברוב הזמן מצחיקים, משעשעים ואפילו מפתיעים. אם יצא לכם לשמוע משהו מצחיק ברחוב או בכל מקום אחר – שלחו להם.
 
עמי בן בסט הוא עיתונאי ידוע וגם בלוגר. הוא כותב בבלוג שלו מכל וכל ולא הצלחתי למצוא שם נושא עיקרי. עם זאת, כל רשומה שלו היא זהב טהור ואני נהנה לקרוא אותו בין אם הוא כותב על הטיול שלו בברלין או על פלוטו שאיבד את מעמדו ככוכב לכת.
 
אל הבלוג הזה הגעתי דרך העדכונים האחרונים. הגעתי אליו דווקא מסיבות של רייטינג כי חיפשתי רשומות מומלצות על כוכב נולד ונתקלתי במכתב הפתוח אל מישל גוריאשווילי. עם זאת לאחר שקראתי את הבלוג יותר לעומק נתקלתי ברשומות מדהימות בעומקן ובגישה מאוד אישית לבעיות שנוגעות כמעט בכולנו.
 
האמת שזה לא בדיוק בלוג, אבל מאחר וזה נמצא תחת מערכת בלוגים, החלטתי להמליץ עליו למרות זאת. ב"בלוג" הזה אתם יכולים למצוא אוסף נדיר של מחשבות לא שגרתיות שכולנו חשבנו פה ושם. אם יש לכם גם מחשבות הזויות שכאלה, אתם יכולים לשלוח אותן ואולי הן יופיעו בבלוג.
 
אז זהו זה, תם לו עוד יום בלוגים מהנה. להתראות ביום הבלוגים 2007.
 
טאג טכנוראטי:

מחשבות של 11 על “Happy BlogDay 2006 everybody

  1. מה נגמר! רק התחיל! 😛
    יש לנו 24 שעות עכשיו להתעדכן, נקווה שיהיה לי שוב משעמם בעבודה 😀

  2. יום בלוגים שמח לכולם(שהיה)
    זה בדיוק מה שאני רציתי לעשות , ב30 לאוגוסט , לשבת כמה שעות לפני חצות ולרשום.

  3. מבחינת ההמלצות שלי – הוא תם
    בשבוע האחרון קידמתי את יום הבלוגים והיו שינויים שונים שביקשו ממני לעשות בהוראות ועוד… אז גם החלק הזה תם.

  4. אני יכול להבין את זה
    בRSS שלי יש 10 בלוגים של ישרא, 14 בלוגים שמבוססים על וורדפרס, 8 בלוגים מרשימות ו 58 בלוגים מתפוז. אז גם אני קורא בעיקר מתפוז…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *