עמלת כותרת – 10 שקלים

פנומן 72 עבר מבנק אחד שעשה לו רע לבנק אחר שעושק אותו לא פחות. הוא הגיע למסקנה הכואבת – אין בנק ידידותי.

הייתי משותק לרגע והיא שמה לב למצוקה הנשימתית בה אני נמצא:
"אלה הם גובה העמלות", אמרה וגלגלה את האשמה לבעלי הבנק, "מה אני יכולה לעשות ?".
"אתם רוצים אולי שאני אשלם לכם במקום שתתנו לי הלוואה ?" – היא הבינה שעכשיו תורה לחטוף ריקושטים. ככה זה בטח עם כל לקוח שהוא מבין שאונסים אותו בלי ואזלין והיא התכופפה כדי לכסות את עצמה במגן פנים כמו של ספורטאי הסיף. "אני בא לקבל הלוואה של 80 אלף ואתם אומרים לי – אין בעיה תקבל 70 אבל תשלם כאילו קיבלת 80, וכל פעם שאני אמשוך 50 שקל מהכספומט אתם תתנו לי 48 שקל אבל תתחשבנו איתי כאילו לקחתי 50 ואם אני אבוא לפקיד הקבלה להפקיד 1000 שקל הוא יפקיד לי 995 כאילו שהפקדתי 1,000 – בקיצור ישראבלוף"
היא מצמצה מאחורי המסכה הכהה.
"לא, ברצינות, תגידו לי שאתם נותנים לי 80 אלף וזה רק יעלה לי עשרת אלפים שקלים. אני אלך לצד, אשתה מים קרים מהמכונה שלכם ואני אעשה חושבים אם מתאים לי לשלם לכם כ"כ הרבה כסף בשביל התענוג לשלם לכם כל חודש עוד הרבה מאוד כסף"
"מה בסך הכל ביקשתי ? לעבור בנק. האחד עשה לי את המוות ובאתי לפה. בשביל מה, שתסגרו עלי את הארון ותכסו באדמה ? אי אפשר קצת אנושיות ? מה זה כל העמלות האלה ? אתם חושבים שאתם עושים לי טובה ?? עריכת מסמכים 600 שקל כאילו שאת הולכת עכשיו ליער ומורידה עץ, וגוררת אותו בשיניים למפעל כדי להכין ממנו דפים לערוך לי מסמכים. למה 600 ? למה לא 1,600 ? הרי גם ככה אני כבול. אתם יודעים שאני חייב את הכסף אז אתם משחקים איתי. אתם יודעים מה ? …."

קישור לפוסט: אתה תפתח חשבון ואנחנו נפתח`ך ת`תחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *