מה קורה כשבלוגר פוגש פדופיל

אפי פוקס תפס פדופיל שרדף אחרי חברה שלו, שחרר אותו ואז איתר אותו ביחד עם המשטרה. תוך כדי כך הוא הספיק לשלוח כמה עדכונים לטוויטר, ואפילו צילום וידאו מתחנת המשטרה. הנה תחילת הסיפור.

לקראת השעה 8 בערב, חברה שלי, שיצאה לרחוב מחוץ לביתנו, התקשרה אליי וצעקה בבהלה שאני אצא מהר כי מישהו אחריה. מבלי להבין יותר מידי, הספקתי ללבוש מכנס קצר, ויצאתי בריצת אמוק החוצה. מיד כשהגעתי לרחוב, נתקלתי באדם, מקריח, כבן 40, ערום, שרק חולצה לגופו. מיד תפסתי אותו בצווארון החולצה והטחתי אותו מספר פעמים ברכב החונה שעמד ברחוב תוך שאני מצליב את דשי חולצתו לרתק אותו מלזוז.

תוך כדי שאני אוחז בעבריין, שהחל שורט את גופי החשוף, יורק וצורח בטירוף,שהזכיר חיית פרא כלואה יותר מאשר אדם, ראיתי לשמאלי את חברתי הנסערת לבושה ושלימה.

אז, מסיבה לא ברורה, פשוט עזבתי אותו וצפיתי במפגר העירום רץ יחף במורד הכביש. כשהסתובבתי, גיליתי שחצי מהרחוב יצא אל המרפסות. חלק הגיעו אליי, הביאו לנו כוסות מים והחלו לקשקש. אחד סיפר שהשבוע כינסו את ילדי בית הספר הסמוך להזהירם בידיוק מהאיש הזה שחשוד כפדופיל. שני סיפר שמזה חודש הוא מלווה את ביתו לתיכון הסמוך לבקשתה בגלל שחברות שלה סיפרו על פדופיל שמטריד אותן עם תיאור זהה. אישה שלישית, סיפרה לנו שאותו אדם, שהיא ראתה אותי אוחז בו, ביצע בה מעשה זהה. כך החלו מתקבצים כמה עשרות אנשים, חלקם שמעו, חלקם חוו, חלקם סקרנים. חברתי הסיפקה לספר לי שהוא עקב אחריה במעלה הרחוב,כשזו החלה לברוח הוא רץ אחריה וכשנעצרה, הוא החל לאונן מולה במרץ ולהאנח. הוא פתח בריצה רק כשהיא חייגה אליי.

קישור לפוסט: גיבור איום

מחשבות של 3 על “מה קורה כשבלוגר פוגש פדופיל

  1. אני ממליצה על תוכנת פראלרט להגנה מפני פדופילים שגם מסתובבים הרבה באינטרנט ולא רק ברחוב.
    וכל הכבוד שתפסת אותו …..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *