אלוהים – יש או אין?

דרור פוייר מבקש להבהיר לכולם שנמאס לו מהסובלנות כלפי הדת

חג שבועות, חג מתן תורה, הוא הזדמנות מצוינת להזכיר לכולם שאין אלוהים, אף פעם לא היה, ושכל הסיפורים האלה הם המצאה, שלא לומר אשליה, שלא לומר שקר. ומדובר בכל סוגי האלוהים, על שלל הגרסאות והתכונות. אין אלוהים שברא את העולם, אין אלוהים אישי, אין אלוהים שמתחבא ואין אלוהים שמתגלה. אין אלוהים טוב ואין אלוהים רע. אין אלוהים בפרטים הקטנים ואין אלוהים בתמונה הגדולה. אין אלוהים אדיש ואין אלוהים משגיח. אין אלוהים שמרחם על ילדי הגן ואין אלוהים שנעלם בשואה. אין אלוהים עם זקן לבן ואין אלוהים שכולו אהבה. אין אלוהים שאוהד את בית"ר ירושלים. אין אלוהים אישה, כמו שטוענות הפמיניסטיות. אין אלוהים. אין דבר כזה. זה בולשיט.

יש בהמשך גם התייחסות לשבט האינדיאנים שהתגלה לאחרונה ותובנה יפה מאוד בנושא.
קישור לפוסט: אין אלוהים

מחשבות של 5 על “אלוהים – יש או אין?

  1. הדגמה: שני חיילים עומדים זה לצד זה ולפתע נופלת עליהם פצצה. אחד מהם נהרג מיד ואילו השני אפילו לא נשרט.
    אומר השני "יש אלוהים ! רק הוא מסוגל היה לחולל לי נס כזה".
    אומר הראשון… ( או זאת בדיוק הבעיה. הראשון התפגר והוא כבר לא יכול להגיד כלום. אז בואו נניח תאורטית שהוא כן יכול לחשוב ולדבר. אתם חושבים שגם הוא היה שאלוהים קיים ועשה כאן נס?)

    הדגמה שנייה.
    את/ה הקורא שורות אלה, ממש מאמין באלוהים. כה מאמין עד שאתה ממלא את כל מצוותיו במלא האדיקות.
    ואני, שלא מאמין בו ומצפצף עליו, מביא אקדח ויורה בך.
    כאן אני שואל: "עד כמה את/ה בטוחים שיגמול לכם ויצילכם ממוות תמורת אמונתכם?"

  2. יש לי שאלה מאיפו הראיה שלכם שאין אלוקים הרייש ניסים גלויים ואם אתם תביאו לי ראייה חותכת שאין אלוקים אחזור בשאלה תודה שלומי

  3. קודם כל אתה תביא לי הוכחה שאין מפלצת ספגטי מעופפת שבראה את העולם. או הוכחה שאין פיות או חדי קרן היכן שהוא ביקום. אם תצליח להוכיח לי את זה, אני אוכיח לך שאין אלוהים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *